Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2005 #1 Skrevet 4. oktober 2005 Mener så absolutt å ha lest at Kjetil & Kjartan skulle komme til Bodø med showet sitt, men pokker om jeg finner det ut noe sted!! Eller, dvs, jeg finner de ikke på noe slags happening-liste, men så er jeg ikke sikker på om de skulle være i kulturhuset heller... Og så jeg som hadde tenkt å kjøpe billetter til sambo i bursdagsgave... Noen som vet, eller som er i stand til å finne det ut?
Gjest gjest Skrevet 4. oktober 2005 #2 Skrevet 4. oktober 2005 Hei! Ja, stemmer det! Vi var og kjøpte billetter til showet, på lørdag! Gleder meg som et lite barn! De skal ha to forestillinger, en fredag 4.november og en lørdag 5.november. Det skal skje på SAS-hotellet og prisen er 250.- per pers. Du kan kjøpe biletter i resepsjonen på hotellet! Ler bare jeg tenker på dem.....
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2005 #3 Skrevet 4. oktober 2005 TUSEN hjertelig takk, Gjest!! Nå kommer sambo til å hoppe i taket av gaven sin :-D
Gjest gjest Skrevet 4. oktober 2005 #4 Skrevet 4. oktober 2005 Bare kjekt å kunne være til nytte! Kos dere på showet, det skal vi gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå