violet92 Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Jeg så en kollega jeg har et godt øye til på tinder på fredag. Likte han, men har enda ikke fått noe match. Betyr dette at han har sveipet venstre på meg eller kan det ta noen dager mellom hver gang folk er på tinder ? Han har nettopp fått tinder tror jeg, vi bor i en mellomstor by. Selv sveiper jeg hver dag i periodene jeg er aktiv der, men vet ikke om det gjelder alle. Og nei , tørr ikke flørte med han i virkeligheten da jeg er redd for å overskride en grnsemhp vi er kollegaer .Tinder er trygt siden han vet ikke at jeg har lika han med med mindre han liker meg. Og hvis han venstresveiper meg på tinder så tørr jeg hvertfall ikke gjøre framstøt
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #3 Skrevet 25. oktober 2021 40 minutter siden, violet92 said: Jeg så en kollega jeg har et godt øye til på tinder på fredag. Likte han, men har enda ikke fått noe match. Betyr dette at han har sveipet venstre på meg eller kan det ta noen dager mellom hver gang folk er på tinder ? Han har nettopp fått tinder tror jeg, vi bor i en mellomstor by. Selv sveiper jeg hver dag i periodene jeg er aktiv der, men vet ikke om det gjelder alle. Og nei , tørr ikke flørte med han i virkeligheten da jeg er redd for å overskride en grnsemhp vi er kollegaer .Tinder er trygt siden han vet ikke at jeg har lika han med med mindre han liker meg. Og hvis han venstresveiper meg på tinder så tørr jeg hvertfall ikke gjøre framstøt On a daily bases, but very reluctant to like co-workers on tinder. In this case, i would strongly suggest that g you invite right for a coffee or a beer after work Good luck Anonymkode: bfa0d...d58
wandagirl Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 Altså det varierer, men det kan gå lang tid fra jeg høyresveiper til det er en match. Litt avhengig av hvor ofte den andre er inne og når du kommer opp i kortstokken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå