AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Skrevet 25. oktober 2021 Begynte i ny jobb for seks uker siden. Har jobbet med det samme tidligere, men her er det nye systemer, nye rutiner, nye kunder osv. det er kontor jobb. Før jeg begynte sa han på bemannimgsbyrået at lønnen lå rundt 490.000. Dette stemte ikke, jeg fikk 430.000. Jeg fikk noe opplæring, men hun eneste andre på min avdeling reduserte til 50% stilling tre uker etter jeg begynte. Så sitter mye alene. Dessuten har hun mye hjemmekontor, ikke alltid like lett å ta alt på telefon/Teams, spesielt ikke opplæring. Det er mye jobb og som ny så er det jo ganske slitsomt å sitte alene så mye. Er også mye mer jobb enn forventet og lønna er dårlig. Ble lovet bedre lønn etterhvert i følge han på bemanningsbyrået, men hører ikke noe som helst om det. Det skulle skje da hun jeg jobber sammen med reduserte stilling, men ser ikke ut til at noe skjer. Sliter meg helt ut i jobben iom at alt er helt nytt og jeg er veldig mye alene. Ingen andre her på jobb som kan denne jobben, så er helt avhengig av å kunne spør hun som har samme stilling som meg. Kjenner jeg blir litt frustrert, samtidig som jeg gjerne vil få fast her etterhvert, da vet jeg at lønnen vil nok stige 100.000. Firmaet går så det suser, så føler meg litt utnyttet nå. Vet ikke helt hva jeg ville med dette, måtte bare ha ut litt frustrasjon mandag morgen. Anonymkode: 450d0...d01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå