AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #1 Del Skrevet 25. oktober 2021 Bruker krystaller aktivt hjemme og når jeg sover. Krystallene jeg har nå har jeg valgt ut ifra intuisjon. Men jeg trenger en krystall jeg kan ha i lomma på jobb. Jeg jobber ett sted med mye mennesker, og føler meg ofte sliten og tappet. Det er utrolig mye negative mennesker og deres følelser går innpå meg. Skulle hatt en krystall eller sten som beskyttet meg, og ga meg energi og mot, både til å være trygg på meg selv, men også benytte mot negative energier. Anonymkode: 8b11f...878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #2 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bruker krystaller aktivt hjemme og når jeg sover. Krystallene jeg har nå har jeg valgt ut ifra intuisjon. Men jeg trenger en krystall jeg kan ha i lomma på jobb. Jeg jobber ett sted med mye mennesker, og føler meg ofte sliten og tappet. Det er utrolig mye negative mennesker og deres følelser går innpå meg. Skulle hatt en krystall eller sten som beskyttet meg, og ga meg energi og mot, både til å være trygg på meg selv, men også benytte mot negative energier. Anonymkode: 8b11f...878 Hvordan bruker du et krystall aktivt? Det er ikke spydig ment, jeg er bare nysgjerrig. Og hva spør du om egentlig? Det er vel bare å ta med en krystall du liker. Anonymkode: 62f00...985 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #3 Del Skrevet 25. oktober 2021 Spør Melinda fra Ex on the Beach. Hun bruker krystaller. Kommer sikkert ikke med dummere svar enn det mange andre gjør. Anonymkode: e576c...3ed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #4 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan bruker du et krystall aktivt? Det er ikke spydig ment, jeg er bare nysgjerrig. Og hva spør du om egentlig? Det er vel bare å ta med en krystall du liker. Anonymkode: 62f00...985 Bruker de i meditasjon, har de under puta når jeg sover. Mange syntes krystaller er fine og pynter med de, jeg bruker de. Anonymkode: 8b11f...878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #5 Del Skrevet 25. oktober 2021 Kvarts krystallen Anonymkode: 2a317...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #6 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Bruker krystaller aktivt hjemme og når jeg sover. Krystallene jeg har nå har jeg valgt ut ifra intuisjon. Men jeg trenger en krystall jeg kan ha i lomma på jobb. Jeg jobber ett sted med mye mennesker, og føler meg ofte sliten og tappet. Det er utrolig mye negative mennesker og deres følelser går innpå meg. Skulle hatt en krystall eller sten som beskyttet meg, og ga meg energi og mot, både til å være trygg på meg selv, men også benytte mot negative energier. Anonymkode: 8b11f...878 Eg bruker ein slik: Green8 Anonymkode: f4a7c...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #7 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Eg bruker ein slik: Green8 Anonymkode: f4a7c...00f Det der er ren svindel!. Finnes ikke et eneste vitenskapelig bevis på at den tingen der kan beskytte mot elektromagnetisk stråling. "Produktet er utprøvd og testet ved flere anerkjente forskningsinstitutter rundt om i verden. Det er også foretatt omfattende studier her i Norge helsearbeidere som kjenner til farene ved stråling anbefaler folk om å beskytte seg ved å bruke disse produktene" Rett og slett løgn og det er ingenting som heter "energiprogrammert chip", pseudovitenskap og svada ende til annen. Anonymkode: 9fbf9...5ed 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #8 Del Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Bruker de i meditasjon, har de under puta når jeg sover. Mange syntes krystaller er fine og pynter med de, jeg bruker de. Anonymkode: 8b11f...878 Jo, men hvordan bruker du det? Under hodeputa når du sover, ja, men når du er våken? Holder du i det? Gnir? Stirrer på det? Etc. Anonymkode: 62f00...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #9 Del Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 25.10.2021 den 23.19): Kvarts krystallen Anonymkode: 2a317...5b1 Takk. Har hatt med rosenkvarts krystallen min på jobb. Merker folk er mye mer vennlig med meg da. Føler meg også mer glad og positiv. Anonymkode: 8b11f...878 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #10 Del Skrevet 28. oktober 2021 Hva med en tromlet bergkrystall? Gjerne i "mystic rainbow". Ha en slik med deg i lomma på jobb. Den er liten og ingen merker den. https://sariel.no/produkt/polerte-og-tromlede-stener/b/bergkrystall-mystic-rainbow-tromlet-medium-aaa-kvalitet-1 Anonymkode: c90c1...e30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #11 Del Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk. Har hatt med rosenkvarts krystallen min på jobb. Merker folk er mye mer vennlig med meg da. Føler meg også mer glad og positiv. Anonymkode: 8b11f...878 Placebo, det har ingenting med krystallen å gjøre. Hadde krystaller faktisk hatt disse egenskapene som svindlerne sier og som de alternative lar seg lure av så hadde det vært vitenskapelig bevist for lenge siden, de som selger disse krystallene liker å bruke vitenskapelige begreper og ender opp med å koke sammen salgsargumenter som er pseudovitenskap. Anonymkode: 9fbf9...5ed 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #12 Del Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva med en tromlet bergkrystall? Gjerne i "mystic rainbow". Ha en slik med deg i lomma på jobb. Den er liten og ingen merker den. https://sariel.no/produkt/polerte-og-tromlede-stener/b/bergkrystall-mystic-rainbow-tromlet-medium-aaa-kvalitet-1 Anonymkode: c90c1...e30 Svindel. Anonymkode: 9fbf9...5ed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #13 Del Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Placebo, det har ingenting med krystallen å gjøre. Hadde krystaller faktisk hatt disse egenskapene som svindlerne sier og som de alternative lar seg lure av så hadde det vært vitenskapelig bevist for lenge siden, de som selger disse krystallene liker å bruke vitenskapelige begreper og ender opp med å koke sammen salgsargumenter som er pseudovitenskap. Anonymkode: 9fbf9...5ed AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Svindel. Anonymkode: 9fbf9...5ed Her motsier du deg selv. Placebo og svindel er to motpoler i denne sammenheng. Det viktige her er at man tror på det og føler en merkbar endring. Kall det gjerne placebo. Men placebo er som du vet er reelt fenomen. Du kan gjerne ikke tro på dette selv, men ikke undergrav placebo og at folk faktisk subjektivt føler at det hjelper. Det ENESTE som betyr noe er at vedkommende som tror på dette får en slags hjelp og trøst når steinene bæres. At du kan latterliggjøre denne hjelpen og trøsten (placeboen) bør du holde deg for god til. Placebobehandling er en mirakelkur og et ekstremt bra og sunt hjelpemiddel - hvis det hjelper. Og snakk om gevinst av å føle seg bedre bare ved å gå rundt å bære på en liten stein til 10-50 kr ! Kanskje du burde prøve det, for du sprer inni hampen negativ energi og har dårlige holdninger til livet. Anonymkode: c90c1...e30 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #14 Del Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her motsier du deg selv. Placebo og svindel er to motpoler i denne sammenheng. Det viktige her er at man tror på det og føler en merkbar endring. Kall det gjerne placebo. Men placebo er som du vet er reelt fenomen. Du kan gjerne ikke tro på dette selv, men ikke undergrav placebo og at folk faktisk subjektivt føler at det hjelper. Det ENESTE som betyr noe er at vedkommende som tror på dette får en slags hjelp og trøst når steinene bæres. At du kan latterliggjøre denne hjelpen og trøsten (placeboen) bør du holde deg for god til. Placebobehandling er en mirakelkur og et ekstremt bra og sunt hjelpemiddel - hvis det hjelper. Og snakk om gevinst av å føle seg bedre bare ved å gå rundt å bære på en liten stein til 10-50 kr ! Kanskje du burde prøve det, for du sprer inni hampen negativ energi og har dårlige holdninger til livet. Anonymkode: c90c1...e30 Hvis noen opplever placeboeffekt av dette så er det psykisk, da trenger de profesjonell hjelp i stedet for å gi bort pengene sine til svindlere. Det disse svindlerne averterer med er helseskadelig, det finnes mange eksempler på mennesker som rett og slett her dødd p.g.a. dette lureriet. De tror heller på "alternative" kvakksalvere enn å oppsøke lege. Fra lenken over:. "AIDS/HIV, brannskader, healing etter kirurgi, halsbrann, immunsystem, nyrer, hukommelse, smerte, pinealkjertelen, søvn, skjoldbruskkjertel, tannpine, svimmelhet, vitalitet" Dette er rett og slett løgn, er vel også tvilsomt om det i det heletatt er lovlig å reklamere med dette. Den andre siden det ble lenket til: https://www.altshop.no/biospace-grafen-5g-emf-omradebeskyttelse For bare 9000 kr så får man kjøpt en dings som liksom skal beskytte mot "5G stråling", igjen så er det bare lureri men de som går på limpinnen har ikke kunnskap nok til å forstå teknologi som radio og radiobølger. https://www.altshop.no/grander-vannbehandler-revitaliserer-vann-til-leiligheter-og-mindre-boenheter Vannfiltrene til Grander er jo en kjent svindel og har vært kjent lenge, vannrevitalisering er ikke noe som eksisterer en gang. De baserer seg på en spinnvill teori om at vann lagrer informasjon, det er så tullete at det ikke finnes ord men jeg mistenker at de som tror på dette faktisk ønsker å bli lurt. Det er enten det eller så er de stokk dumme. Anonymkode: 9fbf9...5ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #15 Del Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk. Har hatt med rosenkvarts krystallen min på jobb. Merker folk er mye mer vennlig med meg da. Føler meg også mer glad og positiv. Anonymkode: 8b11f...878 😅🤣 Anonymkode: 23391...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #16 Del Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvis noen opplever placeboeffekt av dette så er det psykisk, da trenger de profesjonell hjelp i stedet for å gi bort pengene sine til svindlere. Anonymkode: 9fbf9...5ed Så klart er det bare tull at krystaller er magiske osv, men det går fint an å ha mange tankefeil og tro på veldig rare ting uten å trenge profesjonell hjelp. Anonymkode: 75e26...bab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Bailey Skrevet 28. oktober 2021 #17 Del Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Placebo, det har ingenting med krystallen å gjøre. Hadde krystaller faktisk hatt disse egenskapene som svindlerne sier og som de alternative lar seg lure av så hadde det vært vitenskapelig bevist for lenge siden, de som selger disse krystallene liker å bruke vitenskapelige begreper og ender opp med å koke sammen salgsargumenter som er pseudovitenskap. Anonymkode: 9fbf9...5ed Noen kaller det placebo, andre kaller det manifestation.. Hovedpoenget er vel at det direkte eller indirekte hjelper mennesker som tror på dette med å oppnå ulike mål i livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2021 #18 Del Skrevet 28. oktober 2021 Jeg ville valgt hematitt. Google (hematite meaning) Du trenger å jorde deg på jobb rundt mye folk Anonymkode: d62cf...fcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Bailey Skrevet 28. oktober 2021 #19 Del Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvis noen opplever placeboeffekt av dette så er det psykisk, da trenger de profesjonell hjelp i stedet for å gi bort pengene sine til svindlere. Hva mener du med svindlere? De selger halvedelsteiner. Det er et ekte produkt. Mange (inkludert meg) samler på disse stenene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 28. oktober 2021 #20 Del Skrevet 28. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 25.10.2021 den 6.45): Bruker krystaller aktivt hjemme og når jeg sover. Krystallene jeg har nå har jeg valgt ut ifra intuisjon. Men jeg trenger en krystall jeg kan ha i lomma på jobb. Jeg jobber ett sted med mye mennesker, og føler meg ofte sliten og tappet. Det er utrolig mye negative mennesker og deres følelser går innpå meg. Skulle hatt en krystall eller sten som beskyttet meg, og ga meg energi og mot, både til å være trygg på meg selv, men også benytte mot negative energier. Anonymkode: 8b11f...878 Flaut! Har du forsøkt med litt grus? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå