Gå til innhold

Kynnere/rier konsistente i 1,5 timer før det stoppet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og god morgen!

jeg kjenner jeg blir helt koko av å være andregangsfødende! I går kveld begynte det med kraftige smerter nederst i korsryggen som bygget seg opp til en rie i front, nederst imagen. Jeg monitorerte selvsagt disse og de kom med jevne mellomrom. Etter ca 1,5 timer avtok det gradvis før det stoppet helt opp… 

Er 7 dager unna termin og som andregangsfødende så var jeg overbevist om at det var i gang i går! Har noen andre erfart liknende? Fryyyyktelig frustrerende at det ikke bare kjørte på da når det først var i sving 😩

Har noen dessuten erfaring med disse «takene» i korsryggen? Jeg klarte hverken sitte eller stå når det bygget seg opp- veldig ulikt nr1 hvor jeg omtrent ikke kjente det i korsryggen. 

Anonymkode: f23c5...8a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine rier satt kun i korsryggen og hoftene, så de kommer der og.

Følelsen er nok ikke så langt unna, så du vil nok ha flere uregelmessige rier i tiden frem til fødsel.

Lykke til!

Anonymkode: ceb7c...e12

• Liker 1
Skrevet

Jeg opplevde det samme som andregangsfødende. Hadde rier av og på i ca 2 uker, ble ganske frustrert selv (dro aldri inn på sykehus for det stoppet opp de 2 gangene jeg ringte inn). Det eneste positive jeg har å muntre deg opp med er at da jeg først var på sykehuset til trivselskontroll 1 uke over termindato, så hadde jeg rier igjen og kom inn med 8 cm åpning. Fødte jentungen halvannen time senere, så det ble en drømmefødsel til slutt :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde det akkurat likt i dag morges. Er nå 5 dager over termin, og var overlykkelig over at det endelig var i gang. Og så plutselig bare ga deg seg. Googlet litt rundt, og ser folk sier de har hatt det slik i opp til en uke før noe faktisk skjedde, noe som er litt demotiverende.
Men det betyr jo at noe er på gang, og så får vi bare håpe at det skjer noe ganske snart. Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Det samme skjedde med meg. Og pang så gikk vannet uten forvarsel og ungen var ute 1 time etter. 

Anonymkode: d6ba6...d35

• Liker 1
Skrevet

Ts her! Jeg fikk riene tilbake i dag tidlig.. så ebbet de av og så tilbake igjen! Nå har jeg vært på sykehuset og jeg hadde 3 cm åpning men dro hjem så drar vi tilbake når smertene øker! Så da var det ikke forgjeves🤣 

Anonymkode: f23c5...8a6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...