Gå til innhold

Hva er det verste du har opplevd av grådighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Psykopatiske mennesker kan gå over lik for å få kloa i penger. De synes umettelige. Jeg har nettopp lest en krim der datteren hjalp  sin demenssyke far med å dø - hun syntes visst prosessen gikk for sakte og mente seg berettiget til å gjøre slutt på hans lidelser. Hun tvang sin mor over et lengre tidsrom til å overføre  millioner til henne og bankutskriftene ble fortløpende makulert.Utad spilte hun engel men innad var hun hustyrann og ingen våget si henne imot. Jeg grøsser ennå selv om hun ble avslørt og dømt til slutt. Sterk lesning om psykopati selv om de færreste går til et slikt skritt..

Hva er det verste du har opplevd av  grådighet?

Anonymkode: 88ca7...ff2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva heter boka?

Anonymkode: 27f78...11a

Skrevet

Min svigerinne, som mener svigermor ikke burde unne seg noe, eller bruke særlig med penger, fordi det skal spares til henne..

Hun sier hun bruker opp arven hennes..

Anonymkode: 74cf0...7c1

• Liker 7
Skrevet

Hvis sanne historier fra fortiden man bare har lest om er innenfor, så kommer jo Trønderjenta Brynhild Størseth raskt til minne.

Hun drepte minimum 14 stk, alle med livfsforsikringer som hun kunne heve.  Jeg  vil påstå at dette er grådig.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min svigerinne, som mener svigermor ikke burde unne seg noe, eller bruke særlig med penger, fordi det skal spares til henne..

Hun sier hun bruker opp arven hennes..

Anonymkode: 74cf0...7c1

Mener du «arven sin»? At svigerinna di sier «jeg bruker opp arven min?»

Eller mener du at svigerinna di sier «jeg bruker opp arven hennes», altså noe svigermor har arvet? 

Anonymkode: d7645...cb1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eller mener du at svigerinna di sier «jeg bruker opp arven hennes», altså noe svigermor har arvet? 

Er det mulig???! 

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan kan det ha seg at alle andre skjønner hva AB mener, bortsett fra deg?

Anonymkode: 8c72b...615

• Liker 25
Skrevet

Den.Norske.Stat

Anonymkode: 2789c...49b

• Liker 2
Skrevet

Jeg var forlover og måtte låne (student)bruden penger til å hente ut brudebildene fordi den nyslåtte (ingeniør)ektemannen ikke ville betale. 

Anonymkode: c0fb8...662

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun(TS sin svigerinne) sier hun(TS sin svigermor) bruker opp arven hennes (TS sin svigerinne sin)..

Hvis dette var vanskelig å forstå har du ekstremt tungt for det.

Anonymkode: 6e6fa...abd

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg var forlover og måtte låne (student)bruden penger til å hente ut brudebildene fordi den nyslåtte (ingeniør)ektemannen ikke ville betale. 

Anonymkode: c0fb8...662

Han var vel heller gjerrig enn grådig. 

Anonymkode: 6e6fa...abd

Skrevet

Faren min som drakk opp konfirmasjonspengene jeg fikk i gave.

Anonymkode: 20199...a2b

• Liker 2
Skrevet

Vet om ei som mener at svigermor på 90 hadde et klart øyeblikk der hun bestemte at svigerdatter skulle få 700k rett inn på sin konto. Damen på 90 har ikke hatt et klart øyeblikk på over 20 år, men nå hadde hun altså det. Og lenge nok til få det ført over, det må jo nesten være magisk! 

Anonymkode: 3283f...0c9

• Liker 6
Skrevet

Alle som bare skal ha, skal ha, uten å gi noe tilbake.

Anonymkode: 66fda...9a7

• Liker 1
Skrevet

Dobbeltmoral. Som f.eks Inga Marte Thorkildsen. Fronter et parti som "skal ta fra de rike og gi til de fattige". Men viser sitt sanne jeg ved å graske til seg offentlige midler når hun selv velger å slutte i meget godt lønnet stilling.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...