AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg har lenge planlagt en storbyferie i neste uke, men var uheldig å havne på krykker med en skadet fot i dag? Bør jeg kansellere eller reise? Noen som har erfaring med å reise med krykker? Anonymkode: 4e75d...760
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg dro til Berlin på krykker, anbefales ikke. Fikk blemmer i håndflatene ganske fort og det gjorde ting veldig vanskelig fordi jeg ble så begrenset og ekstremt sliten. Endte opp med å hinke rundt uten krykkene i stedet og fikk ganske vondt. Begrensende for både meg og de rundt meg. Endte opp med å ta en uber hjem alene innimellom så de andre kunne farte litt uten å ta hensyn 😊 Anonymkode: b998a...577 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 Den turen hadde jeg kansellert. Anonymkode: 7400d...081 2
jeani Skrevet 24. oktober 2021 #4 Skrevet 24. oktober 2021 Takk for svar. Jeg har så lyst til å reise, men skjønner at det kanskje ikke er så lurt. Jeg har ikke gips, men en støvel/skinne slik at jeg kan gå på foten, men skal avlaste med krykker.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #5 Skrevet 24. oktober 2021 jeani skrev (1 minutt siden): Takk for svar. Jeg har så lyst til å reise, men skjønner at det kanskje ikke er så lurt. Jeg har ikke gips, men en støvel/skinne slik at jeg kan gå på foten, men skal avlaste med krykker. Da ville jeg reist! du har en uke på å få inn gå-teknikk, og skaff deg et par skinnhsnsker el.l, så er du godt utrustet mot blemmer i håndflatene/vonde hender. No problem dersom det er en tur du gleder deg veldig til. Så kommer det jo litt Ann på hvilken by det er snakk om også, og hvilke planer du har. Men det vet du best selv Anonymkode: 03198...d49
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #6 Skrevet 24. oktober 2021 Ville reist, men ville forsøkt å få lånt en rullestol å ta med så du kan avlaste armene litt innimellom. Kjedelig å sitte på hotellet og glo på dag 3 fordi armene er blitt for vonde. Bare flyplassene i seg selv kommer til å bli slitsomt og du skal jo orke å være med på ting når du kommer frem... Anonymkode: 0b055...1d9
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #7 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ville reist, men ville forsøkt å få lånt en rullestol å ta med så du kan avlaste armene litt innimellom. Kjedelig å sitte på hotellet og glo på dag 3 fordi armene er blitt for vonde. Bare flyplassene i seg selv kommer til å bli slitsomt og du skal jo orke å være med på ting når du kommer frem... Anonymkode: 0b055...1d9 Synes det blir for voldsomt med rullestol, men skjønner at det kan bli et problem med vonde hender. Jeg skal til Praha, vet ikke hvordan byen er i forhold til krykke gange. Anonymkode: 4e75d...760
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #8 Skrevet 24. oktober 2021 Går det forresten greit å ta med krykker på flyet eller må jeg melde i fra om det? Anonymkode: 4e75d...760
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå