Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin i slutten av mars og driver og ser litt på barnevogn, da spesielt Britax Smile 3 - 4 i 1. Er det noe tidspunkt det pleier å være bedre å kjøpe vogn på, med tanke på pris? Er det vanlig med januarsalg av vognsett i denne prisklassen, for eksempel? Når kjøpte dere vogn?

Anonymkode: a146f...6e1

Skrevet

Ja, de kommer på salg av og til, så lurt å følge med! :) Husk også at det kan komme nye vår-modeller som du kanskje får mer lyst på. I så fall vil mest sannsynlig de modellene som er ute nå komme på salg, ofte rundt 20%. Jeg hadde venta litt og fulgt med. (Black Friday er også en mulighet dersom du er 100% sikker på hvilken vogn du vil ha).

Anonymkode: d1da8...4f7

Skrevet

Jeg hadde mye heller kjøpt denne vognen brukt, og bilstol for seg selv bilstolen må du teste i bilen, det er ingen automatisk garanti at du får riktig helning i nettopp din bil, selv om den er testet og godkjent for modellen. 

I tillegg sparer du masse penger, de koster ikke så mye brukt lengre! 

Anonymkode: 7c539...4d2

Skrevet

Det beste tidspunktet er nok når det er noe salg ja. Problemet er å finne ut akkurat når det er 😅 Man kan jo egentlig vente ganske nært fødsel om man ikke blir stresset av det. I 'verste' fall kan man jo kjøpe vogn etter at ungen er født også. Butikkene har åpne da også.

Jeg bestemte meg for ca. 1 måned siden for hvilken vogn jeg ville ha. Har jevnlig tittet innom fysisk butikker og selvfølgelig på nett etter tilbud. I helgen så jeg plutselig en på 30% rabatt, og da tenkte jeg at jeg ikke skulle vente lenger. Har bestilt den, og det er nå akkurat 3 måneder til min termin. Men jeg kunne nok ventet enda et par måneder til før jeg hadde gitt opp og kjøpt til full pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...