Gjest Thermos Skrevet 4. oktober 2005 #1 Skrevet 4. oktober 2005 Hei! Dette gjelder ikke bryllupsinvitasjoner, men bursdagsinvitasjoner. Men jeg tenkte at jeg kunne spørre her, siden dere kanskje har litt erfaring med å skrive invitasjoer og slikt! Pappaen min fyller 60 neste år og har bestillt selskapslokaler et sted som ligger sånn til at gjestene må overnatte der. (Finnes ikke andre overnattingssteder i nærheten) Det blir kanskje 20-30 gjester, og de skal ha full middag og vin og alt som hører med. Min far ønsker seg ikke noen verdens ting, men han vil gjerne at gjestene betaler overnattingen selv, det kan være bursdagsgaven hans, ønsker han. Han vil bare dele dagen med vennene sine, det er det eneste han ønsker seg. Men så er spørsmålet: hvordan skal han formulere dette i innbydelsene? Han har tenkt å skrive kombinerte julekort/innbydelser, og vil jo skrive hvordan han har tenkt det, men vi finner ikke ut hvordan vi skal formulere det for at det skal høres bra ut. Håper dere har noen idéer, jeg er helt blank! Hilsen Thermos
Gjest Xavia Skrevet 4. oktober 2005 #2 Skrevet 4. oktober 2005 Du tror vel ikke at gjestene allerede regner med at overnatting, ja den må de betale for selv. Det ville i hvert fall jeg tenkt, og så ville jeg heller takket nei til invitasjonen om jeg ikke hadde råd. Men det er vel en idé å få med at han heller vil at folk skal bruke pengene sine på overnatting enn gave, men tror du at folk kommer til å gjøre det da? Alle sammen?
Gjest Xavia Skrevet 4. oktober 2005 #3 Skrevet 4. oktober 2005 ...kanskje han bør skrive et julebrev i år. Så kan han få forklart hvordan han tenker. At for han er det viktigst at gjestene kommer, ikke at de har med gaver bla bla bla...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå