Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ganske tynt og «vanlig» skandinavisk hår men håret mitt er litt krøllete noen steder spesielt bakerst og under. Håret mitt er ganske sunt. Det skinner og er mykt å ta på og bruker ikke noe særlig varme på det. Men fortsatt ser det veldig frizzy og afro aktiv ut. Vil ha rett og glatt og sunt hår. Har noen noen tips? Kanskje noe frisøren kan gjøre? Noen produkter? Eller noen rutiner man gjør

Anonymkode: 40294...5cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så litt på nettet og fant noe som heter aminosyre behandling og keratin behandling. Har noen noen erfaring fra dette?

Skrevet

Sæd. 

Anonymkode: 3ec7c...9ea

Skrevet

Jeg går for det som er enklest: kokosfett. Håret blir også godt og mykt av det 😊

Anonymkode: e6375...281

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg går for det som er enklest: kokosfett. Håret blir også godt og mykt av det 😊

Anonymkode: e6375...281

Har prøvd det men funket ikke for meg:/ men det gjorde det mykt og at det så skinnende ut men det var fortsatt like krøllete og frizzy 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tusen takk! Skal prøve den!

Lykke til, den er ganske drøy og selv med tykt frizzy hår til midt på ryggen så har jeg en sånn tube i nesten et år 😊

Anonymkode: 8abbb...e96

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Lykke til, den er ganske drøy og selv med tykt frizzy hår til midt på ryggen så har jeg en sånn tube i nesten et år 😊

Anonymkode: 8abbb...e96

Ååå det var godt å høre! Takk!

• Liker 1
Skrevet

Hvis man har tendenser til krøller/fall så bør man unngå å gre krøllene hver dag for gjør de bare frizzy. 

Anonymkode: 77ede...99e

Skrevet

Jeg bruker antifrizzkrem og en voks for å samle småhår fremme ved luggen, også sover jeg alltid med flette :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...