AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 Har gått på tidligtest-smellen uten hell. IKM rett rundt hjørne å er innstilt på at TR kommer. Visst du har erfaring med negative tidligtester men positiv ved/etter så del gjerne! Jeg trenger å høre de erfaringene slik at jeg kan minne meg selv på hvorfor det ikke er vits å teste tidlig ved neste pp Anonymkode: eba69...b3f 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 *positiv ved/etter IKM så del gjerne Anonymkode: eba69...b3f
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 Hadde negativ før og på ikm.. Fikk først positiv test 2 dager etter. 😅 Men termin ble satt på dagen av det jeg hadde regnet ut (og testet) med første. Andre testet jeg negativ, begynte å blø på ikm, der stoppet og testet så positivt 🤷♀️ Anonymkode: 96e6a...387 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 Jeg testet negativt på 2 timers ettermiddagsurin 12 dpo. Angret med en gang. Tror dere det er lite håp nå? Skal holde meg til over IKM nå.TS Anonymkode: eba69...b3f
Prøvermammaen Skrevet 25. oktober 2021 #5 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg testet negativt på 2 timers ettermiddagsurin 12 dpo. Angret med en gang. Tror dere det er lite håp nå? Skal holde meg til over IKM nå.TS Anonymkode: eba69...b3f Jeg har fått positiv 13 og 14 dpo. Melder endre i MA. Så vet ikke om det teller :/. Men noen produserer hcg raskere enn andre. Så du kan fortsatt være gravid. Men burde helst teste ved IKM for å få sikkert svar
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #6 Skrevet 25. oktober 2021 Prøvermammaen skrev (2 timer siden): Jeg har fått positiv 13 og 14 dpo. Melder endre i MA. Så vet ikke om det teller :/. Men noen produserer hcg raskere enn andre. Så du kan fortsatt være gravid. Men burde helst teste ved IKM for å få sikkert svar Skjønner, og du fikk negativ før 13/14 dpo? Synd det skulle ende i MA for deg. Ja nå skal jeg holde meg unna testing. Vet du foresten om lang lutealfase (16-17 dager) kan være en fordel, mtp lengre tid til at det kan feste seg? Anonymkode: eba69...b3f
Prøvermammaen Skrevet 26. oktober 2021 #7 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Skjønner, og du fikk negativ før 13/14 dpo? Synd det skulle ende i MA for deg. Ja nå skal jeg holde meg unna testing. Vet du foresten om lang lutealfase (16-17 dager) kan være en fordel, mtp lengre tid til at det kan feste seg? Anonymkode: eba69...b3f Ja :/. Er også noen som ikke har fått positiv før IKM, men så har det likevel gått bra ❤️ Vet ingenting om det desverre, bare at det kan ta lenger tid for noen før egget fester seg🧐🥰 masse lykke til med test hvertfall
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #8 Skrevet 26. oktober 2021 Fikk ikke positiv test før 4 dager over ikm med første (negativ test på ikm), men alle ul (uke 8, 11, 18) ga termin som at el og ikm var riktig. Ved neste graviditet testet jeg positivt alt på dpo 10, da stemte også el utifra termin satt ved ul uke 8, 12 og 19. Så kan tydeligvis variere fra svangerskap til svangerskap hvor fort og mye man produserer hcg. Anonymkode: 5c530...4f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå