Gjest Devana i.i. Skrevet 4. oktober 2005 #1 Skrevet 4. oktober 2005 Nå er begge kattene kastrerte (hann og hunn), men hun har jo så vondt stakkars liten. Er det ingenting vi kan gjøre for å gjøre det bedre? hun skal ta stingene om 10 dager, men stakkar, hun hyler ut i smerte nå. Vi har ikke fått med noe for smertene
Gjest Varg-Menja Skrevet 4. oktober 2005 #2 Skrevet 4. oktober 2005 Da bør du ringe dyrlegen og si at hun har det vondt. Da jeg steriliserte min katt fikk jeg med flytende smertestillende som jeg kunne gi med sprøyte. Fikk med som skulle gis tre ganger om dagen de første tre dagene etterpå.
minienthe Skrevet 4. oktober 2005 #3 Skrevet 4. oktober 2005 ville ringt dyrlegen ja for det skal ikke være så mye smerte etter en sterilisering. frøkna mi gikk kun på antibiotika etter operasjonen og var oppe og aktiv så fort narkosen gikk skikkelig ut
Devana Skrevet 4. oktober 2005 #4 Skrevet 4. oktober 2005 jeg ringte dyrlegen nå, de hadde gitt dem smertestillende, og jeg kunne ikke få noe til dem idag. Jeg kunne ringe imorgen og si ifra om hun hadde like mye smerter da. Stakkars, hun har veldig vondt her, men holder seg endel i ro nå, så jeg tror det går bra. Hun er også veldig slapp, men det kan være ettervirkninger av narkosen og inngrepet kanskje...? Hentet henne for fem timer siden nå
Devana Skrevet 4. oktober 2005 #5 Skrevet 4. oktober 2005 Forresten, har kattene som dere har sterilisert fått operert ut livmoren?
minienthe Skrevet 4. oktober 2005 #6 Skrevet 4. oktober 2005 frøkna mi tok alt, livmor og eggledere. mye mulig hun er litt rørete i hodet enda pga narkosen, er du sikker på at det er "smertehyl" hun kommer med ?
Devana Skrevet 4. oktober 2005 #7 Skrevet 4. oktober 2005 Det høres veldig sånn ut, det er så sårt, og ofte i situasjoner hvor hun vrenger seg eller legger seg på magen o.l.
minienthe Skrevet 5. oktober 2005 #8 Skrevet 5. oktober 2005 høres rart ut, ring dyrlegen i morgen tidlig hvis det fortsetter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå