nittifem Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 Satt inn ett friskt egg på fredag og har siden da hatt en god del kramper i magen (menssmerter) og ubehag i korsryggen. Det er vondt når blæra blir full og det er vondt å tisse. Dette er vårt første forsøk, så vet ikke hvordan det skal være. Jeg får også vondt om jeg går mye/står eller sitter i lengre perioder. Er dette normalt? Andre som har opplevd det samme? Fikk beskjed om at jeg hadde litt veske i buken under innsett - men ikke noe de var veldig bekymret for..
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 Eg hadde og (mensen)smerter fra innsett til mensen kom etter ca. 14dager. Anonymkode: f2987...87f
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 Hadde det også slik ved flere av våre ferskforsøk. Var ikke overstimulert. Anonymkode: ec49b...fbc
nittifem Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Eg hadde og (mensen)smerter fra innsett til mensen kom etter ca. 14dager. Anonymkode: f2987...87f Okei, takk for svar!
nittifem Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde det også slik ved flere av våre ferskforsøk. Var ikke overstimulert. Anonymkode: ec49b...fbc Huff.. Okei, takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #6 Skrevet 26. oktober 2021 Jeg opplevde ikke noe av det du beskrev så tidlig som rett etter egginnsett. Kramper (mensmurringer) og vondt når blæren er full opplevde jeg derimot ca 2 uker etter egginnsett- og da var jeg gravid Lykke til! Anonymkode: eb0d0...075
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå