AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 Må få et system i boden min. Innebod. Ca 2x3 meter i størrelse. Har ikke loft eller kjeller, så ALT må oppbevares her. Koffert, strykebrett, juletre osv. Tips? Bilder? og inspirasjon mottas med glede Anonymkode: ee487...0f4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 Nå oppbevarer jeg alt i kofferter og bager. Men hadde jeg hatt penger til det så skulle jeg oppbevart i gjennomsiktige kasser som kan stables. For da kan man jo se hva som er inni. Anonymkode: eaddc...4b7
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Må få et system i boden min. Innebod. Ca 2x3 meter i størrelse. Har ikke loft eller kjeller, så ALT må oppbevares her. Koffert, strykebrett, juletre osv. Tips? Bilder? og inspirasjon mottas med glede Anonymkode: ee487...0f4 Synnøve rydder opp! Se på 😃 Anonymkode: 15d37...567 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #4 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg har litt større bod, ca 2x6 m. Jeg har brukt trådhyllesystemet til biltema. Og oppbevart alt som går i smartstore bokser, gjennomsiktig plast. Juletreet ligger på øverste hylle og trenger ingen boks. Er veldig fornøyd, oversiktlig og ryddig. Anonymkode: 5be1c...c1c
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #5 Skrevet 24. oktober 2021 Steg en er jo å gå gjennom og se om du trenger alt. Som hovedregel er det greit å selge eller donere alt en ikke har brukt på et års tid, også det som befinner seg i boden. Når en vel har gjort det så anbefaler ikke jeg sånne «mote bokser» i klar plast eller lignende - det går bare noen år før plast morkner og så må du kjøpe nye og det er en evig sirkel. Mitt svar på alle behov for oppbevaring er det samme: elfa. Kjøp sånne skinner, fest dem i veggen på forsvarlig vis og heng opp hykler og skuffer i metall. Varer evig, kan ommøbleres ved behov. Når man stabler: stable lette, store ting høyt (kofferter og sesongklær og spesialtøy). Stable store, tunge ting lavt (du vil ikke ha dem i hodet..) og stable småtingene i skuffer. Det du bruker mest i midjehøyde og det du bruker minst der det er vanskelig å få tak i det. Trenger du noe å ha «diverse duppeditter» i, som feks syutstyr eller maling? Tre, metall og korg varer evig. Plast sprekker om noen år. Anonymkode: b7fbb...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå