Anonym-bruker Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 Har en bekjent som har begynt å rote litt, ikke mye, men øyeblikk innimellom. F.eks at hun Mener hun har hatt besøk, når det ikke stemmer. Glemmer litt, ikke så mye. Vært på ct, for noen dager siden kom resultatet i pasient post. Var så mye medisinske ord så ble ikke klok på hva som stod der. Men siden det kom dit, kan man tenke det ikke er f.eks hjernesvulst?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 Anonym-bruker skrev (2 minutter siden): Har en bekjent som har begynt å rote litt, ikke mye, men øyeblikk innimellom. F.eks at hun Mener hun har hatt besøk, når det ikke stemmer. Glemmer litt, ikke så mye. Vært på ct, for noen dager siden kom resultatet i pasient post. Var så mye medisinske ord så ble ikke klok på hva som stod der. Men siden det kom dit, kan man tenke det ikke er f.eks hjernesvulst? Hvorfor spør du ikke legen? Eller ber om å bli med vedkommende til legen? Anonymkode: 7d3cb...006 1
Dupers Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 8 minutter siden, Anonym-bruker said: Har en bekjent som har begynt å rote litt, ikke mye, men øyeblikk innimellom. F.eks at hun Mener hun har hatt besøk, når det ikke stemmer. Glemmer litt, ikke så mye. Vært på ct, for noen dager siden kom resultatet i pasient post. Var så mye medisinske ord så ble ikke klok på hva som stod der. Men siden det kom dit, kan man tenke det ikke er f.eks hjernesvulst? Om hun ikke fikk umiddelbar innkalling til ny time så var det nok ikke noe helt for jævlig. Vanligvis om det er noe riktig ille så får man enten ny innkallelse ed en gang, eller så står det forklart på vanlig menneskespråk i brevet hva det er snakk om og st du selv må ta kontakt for ny time
Anonym-bruker Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2021 Dupers skrev (12 minutter siden): Om hun ikke fikk umiddelbar innkalling til ny time så var det nok ikke noe helt for jævlig. Vanligvis om det er noe riktig ille så får man enten ny innkallelse ed en gang, eller så står det forklart på vanlig menneskespråk i brevet hva det er snakk om og st du selv må ta kontakt for ny time Hen har fått time i morgen. Tror det brevet kom torsdag eller fredag. Tenker at er det hjernesvulst ville ikke legen ringt? Fikk innkallelse på helsenorge tror jeg, til ny time.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #5 Skrevet 24. oktober 2021 Anonym-bruker skrev (43 minutter siden): Hen har fått time i morgen. Tror det brevet kom torsdag eller fredag. Tenker at er det hjernesvulst ville ikke legen ringt? Fikk innkallelse på helsenorge tror jeg, til ny time. Nei. Anonymkode: 7d3cb...006
Anonym-bruker Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Nei. Anonymkode: 7d3cb...006 Nei? Vet du dette?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #7 Skrevet 24. oktober 2021 Anonym-bruker skrev (32 minutter siden): Nei? Vet du dette? Det er min erfaring, men rutinene er ulike. Du finner uansett ikke ut av hva som er galt før dere snakker med legen. Anbefaler å tenke minst mulig på det før da. Anonymkode: 7d3cb...006
Anonym-bruker Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter #8 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er min erfaring, men rutinene er ulike. Du finner uansett ikke ut av hva som er galt før dere snakker med legen. Anbefaler å tenke minst mulig på det før da. Anonymkode: 7d3cb...006 Har hørt at hvis det er en alvorlig beskjed, så ringer legen, og sier også du bør ha med deg noen
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #9 Skrevet 25. oktober 2021 Anonym-bruker skrev (6 timer siden): Har hørt at hvis det er en alvorlig beskjed, så ringer legen, og sier også du bør ha med deg noen Det er ikke min erfaring. Anonymkode: 7d3cb...006
Anonym-bruker Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #10 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke min erfaring. Anonymkode: 7d3cb...006 Hva er din erfaring?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #11 Skrevet 25. oktober 2021 Anonym-bruker skrev (2 timer siden): Hva er din erfaring? Innkallelse til time og beskjed da. Anonymkode: 7d3cb...006
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå