Gå til innhold

"The birth poster "Disse bildene av "babyer" i ekte størrelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns heller ikke de er pene.

Anonymkode: 79df2...84d

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes de er sjukt harry

Anonymkode: f7ecf...be2

• Liker 13
Skrevet

Benet er proporsjonalt uriktig også. 

Anonymkode: bca5a...d13

• Liker 3
Skrevet

Greit nok i seg selv, ikke veldig pent. Synes det ser mer dumt ut er når man har ett bilde per hver unge og bildene er prikk like. At det er 2 cm forskjell i størrelse syns ikke.

Skrevet

Minner meg bare om de her.

63A00481-8AF9-4641-8825-955A0CD294E5.jpeg

Anonymkode: eb14d...955

• Liker 12
Skrevet

Jeg har to stk, synes ikke at de er så fantastiske men jeg fikk dem ungene ble født. Liker det at de symboliserer ungene. 

Anonymkode: fdbe8...297

• Liker 4
Skrevet

Helt grusomt. Aldri om jeg kommer til å bruke penger på noe sånt. 

Anonymkode: 76840...ac9

Skrevet

Forstår ikke poenget med disse. Alle har jo akkurat det samme bildet, og har du flere unger har du flere identiske bilder. At den ene er en centimeter lenger er jo helt likegyldig, bildene er fortsatt identiske utifra det man kan se uten målebånd. 🤷‍♀️ Hadde ikke hjulpet om tegningen var pen heller. 😛

Skrevet

Synes absolutt ikke det er styggeste man kan ha på veggen. Mye bedre enn Kate Moss med bart. Disse er personlige, og jeg skjønner godt at de kan være meningsfulle for mange. Ikke er de dyre heller.

Det er tekst under også, med navn og alder.  Og, den ene ungen min var født 48 cm, og den andre er 53 cm, det er forskjell i størrelse. Jeg har også sett hos ei der ene var tydelig prematur, veldig liten i forhold til søsknene - det er jo en fin start på samtalen. Uansett, synes ikke størrelseforskjell mellom søsknene skal være krav for å ha slike på veggen. Det at søsknene er født så pass like i størrelse, kan også være en fin samtalestarter.

Men nei, har ikke slike selv. 

Screenshot_20211025-075947_Chrome.jpg

Anonymkode: b183e...d32

• Liker 3
Skrevet

De er ikke fine og de er sykt harry. Er de nye LOVE og HOME-bokstavene det der.

Anonymkode: cb6d9...05c

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

De er ikke fine og de er sykt harry. Er de nye LOVE og HOME-bokstavene det der.

Anonymkode: cb6d9...05c

Nye er de vel ikke? Syns "alle" hadde slike plakater, sammen med trebokstaver og egenmalte shabby chic kommoder, for i hvert fall ti år siden.

Anonymkode: cbe4d...abd

Skrevet

De er heslige. 

Skrevet

Synes de er fine, jeg :) kanskje ikke nødvendigvis motivet, men symbolikken og det at de er personlige. Og ungene mine synes det er superstas, hver gang vi får besøk får besøket vært høre at det er dem som baby, så store var de. Heldigvis har vi alle forskjellig smak, og det er helt greit :) 

Anonymkode: 7eaf4...9c9

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes ikke de er noe fine, og de er jo veldig store! Ikke noe jeg ville prioritert å ha på veggen, da ville jeg heller hatt bilde av ungene..

Anonymkode: 34aca...b95

• Liker 1
Skrevet

De er jo på ingen måte personlige. Det er samme bildet, skalert opp eller ned etter lengde, satt inn et navn og noen tall, ellers identiske. De er med andre ord like personlige som klærne du kjøper på H&M - forskjellen er hvor lang buksa di er og hvilken størrelse som står på lappen kontra lengden og størrelsen på min.

Anonymkode: a5e07...90d

• Liker 11
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan mene de er personlige. De er jo masseprodusert på lik linje med IKEA-plakater. At de i samme husholdning skiller en cm eller to, gjør ikke at de skilles fra de mangfoldige tusen andre barn på 49 cm med samme plakat. 

Anonymkode: f7ecf...be2

• Liker 7
Skrevet

Folk må gjerne ha dem hjemme men jeg personlig liker dem ikke og håper ingen gir meg det i gave feks og forventer at jeg skal henge opp...

Anonymkode: 556da...312

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke det der er noe man kjøper seg selv.

Jeg tror det er sånt man FÅR av veninner osv. 

Å så må man bare henge det opp for ikke å fornærme dem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...