Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom et parfymeri på fredag og fikk da en sprut med "den nye" til Dior. Damen sa ikke hva den het, men så var den jo så god da, at den må jeg jo bare ha... noen aom vet navnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ikke Dior Addict 2? (jeg har ikke hørt om noen som var nyere enn den, i hvertfall). Husker du hvordan flasken ser ut?

Skrevet

Aner ikke, jeg var så stressa og svarte bare at hun kunne spraye på meg, trengte ikke sånn papir, for jeg hadde ikke tatt på parfyme... Mulig flasken var litt firkantet og ruglete og gjennomsiktig?

Skrevet

Firkantet høres ut som den "nye" Addict 2 :klø: Innholdet tror jeg er rosa/lillaaktig, og den skal lukte relativt friskt. Høres det kjent ut? :frøken detektiv:

Skrevet

Aner ikke fargen, men tror det var rimelig blankt - skal ikke si det for sikkert da...

Ja, var ingen tung duft, var frisk, men ikke sånn helt sitrus, sol og sommer heller liksom...

Hehe, late meg sitter på internett og spør istedenfor å gå ned og spørre på parfymeriet. Men jeg har internett for første gang på en måned, så tipper jeg gror fast her resten av høstferien, so long eksamenslesing :ler:

Skrevet

Var ikke den. Det var et eller annet med Cherie den het. Spurte på parfymeriet på Oslo City i går

Skrevet

Ah! Miss Dior Cherie :) (men den er ikke ny, den kom jo tidlig i sommer). Koster 585, hvis jeg husker rett.

Skrevet

Oj... Tror Frysepulver må vente litt da/be noen (les:pappa) kjøpe den ved neste reise... Frysepulver har nemlig fått stipend, men det gikk med til shopping på fredag... :sjenert:

Skrevet

Ååå, den er fryktelig god!! :D

Det blir mitt neste parfymekjøp tror jeg :)

(når jeg en gang inni neste årtusen har råd :ler: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...