AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 Hei. Lurte på om det er noen her inne som vet noe om hvordan det er nå med fødsel og sykdom? Mannen min er vaksinert for korona, men har blitt veldig forkjøla nå - hvordan er det hvis jeg plutselig skulle ha gått i fødsel nå? Kunne han ha blitt med? Måtte bare ha tatt koronatest? Han tok hurtigtest her om dagen som var negativ…er så redd han ikke får bli med? Anonymkode: 32146...853
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 Sjekk nettsiden til sykehuset du tilhører. Jeg går ut i fra at nå som Norge offisielt er tilbake som "normalt" så gjelder ikke gamle Korona-regler, men jeg har enda en tid til termin så jeg hsr ikke satt meg godt inn i det. Anonymkode: 8837d...eea 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 Ærlig talt, tror du ikke folk har født forkjøle før?? Anonymkode: 0c335...d4d
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #4 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ærlig talt, tror du ikke folk har født forkjøle før?? Anonymkode: 0c335...d4d Har du egentlig lest hi? Eller tror du det er mannen som føder? Anonymkode: de2ec...19c 4
IsaLuna Skrevet 25. oktober 2021 #5 Skrevet 25. oktober 2021 Jeg spurte på min fødeavdeling hvordan reglene var forrige uke. Her er det i alle fall slik at far må testes på sykehuset med hurtigtest, og får komme inn når negativt resultat foreligger, med munnbind. Om han i så tilfelle fikk være med på barsel, visste ikke jordmor jeg snakket med. Men ikke sikkert dette praktiseres likt på fødeavdelingene da ... 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #6 Skrevet 25. oktober 2021 Man må teste seg for å finne ut om man er forkjølet eller Har Corona. Har man Corona får man selvfølgelig ikke være med, men er det forkjølelse så må man holde seg i ro i minst 3 dager helt til man ikke har smittsomme symptomer mer Anonymkode: cc57d...f59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå