Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal feire ett års dag på fredag og lurte på om noen har ideer til hva jeg kan gjøre for hun? Romantisk sett

Anonymkode: 94283...a33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hva det har med saken å gjøre at dere er jenter. Eller damer som jeg ville sagt.

Anonymkode: df0be...574

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner ikke hva det har med saken å gjøre at dere er jenter. Eller damer som jeg ville sagt.

Anonymkode: df0be...574

For å slippe at folk skal si "du kan gi HAN...", eller spørre hva HAN liker og hun på hvert innlegg må forklare at det er en HUN

Skrevet

1 År, grattis! Da ville jeg samlet noen søte snapper og bilder du har av dere sammen og printet dem ut og satt dem i en fin ramme :) Litt klisjete kanske, men du vet best om det er noe hun hadde likt. Syns det er fint å ha et fysisk minne også, da alle bilder som regel blir liggende på telefonen

Skrevet

Det kommer jo an på hva kjæresten din liker? Hvilke romantiske ting har hun gjort for deg? Man gjør jo ofte ting man liker selv😊

• Liker 1
Skrevet

Det vanlige? Spa, restaurant, hotell, tretopphytte, reise, juveler, elskov med tusen levende lys og roseblader 

Anonymkode: be716...fc4

• Liker 2
Skrevet
ElMona skrev (3 minutter siden):

For å slippe at folk skal si "du kan gi HAN...", eller spørre hva HAN liker og hun på hvert innlegg må forklare at det er en HUN

Så enig 🥰

• Liker 1
Skrevet

Hva liker hun? Er hun glad i fysiske gaver som gavekort, smykke, blomster eller parfyme, eller hadde hun satt mer pris på en opplevelse, som middag på en fin restaurant, en helg på et hotell med spa eller en konsert?

• Liker 1
Skrevet

Liker tanken på en opplevelse som dere enten avtaler sammen eller som du overrasker henne med (men advar om det i tilfelle hun kan ha samme plan) + noe fysisk

Om det fysiske skal være et smykke, et bilde feks kommer jo litt an på hva hun pleier å like av sånt og hvordan type romantiker hun er, om et smykke vil føles for mye eller om et bilde vil føles for lite, der er man veldig forskjellige 

Anonymkode: d6999...8c1

Skrevet
ElMona skrev (22 minutter siden):

1 År, grattis! Da ville jeg samlet noen søte snapper og bilder du har av dere sammen og printet dem ut og satt dem i en fin ramme :) Litt klisjete kanske, men du vet best om det er noe hun hadde likt. Syns det er fint å ha et fysisk minne også, da alle bilder som regel blir liggende på telefonen

Det sendte eg hun faktisk no isted 🙈

Skrevet
Miranda Bailey skrev (20 minutter siden):

Hva liker hun? Er hun glad i fysiske gaver som gavekort, smykke, blomster eller parfyme, eller hadde hun satt mer pris på en opplevelse, som middag på en fin restaurant, en helg på et hotell med spa eller en konsert?

Hun liker begge deler men spa og resturante og holde fikk eg nylig i min bursdagsgave 

Gjest Jmcclane
Skrevet

Gi ho en felles opplevelse for dere begge. Strikkhopp eller noe sånn😉

Skrevet
Jmcclane skrev (6 minutter siden):

Gi ho en felles opplevelse for dere begge. Strikkhopp eller noe sånn😉

Vi har begge høydeskrekk 🙈

Skrevet

Gratulerer :) Kjøp klippekort på filmfestivalen BIFF og se masse filmer med popcorn og filmsjokolade :)

• Liker 2
Gjest Jmcclane
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har begge høydeskrekk 🙈

Blir minneverdig da😅

Skrevet

Bør det være noe spesielt siden dere begge er jenter? Det er ganske vanlig nå for tiden. Kanskje rosa roser og rosa såpebobler for å understreke? 

Anonymkode: ea54b...e3a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bør det være noe spesielt siden dere begge er jenter? Det er ganske vanlig nå for tiden. Kanskje rosa roser og rosa såpebobler for å understreke? 

Anonymkode: ea54b...e3a

Ja te nekte noe veldig romantisk så hun føler seg spesiell

Skrevet

Ryddet for avsporing. 

Moonshine, mod

Skrevet

Å huff, tenk om noen skrev HAN…

Anonymkode: fd6f0...675

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Å huff, tenk om noen skrev HAN…

Anonymkode: fd6f0...675

Enda verre, tenk om noen endelig brukte HENNE i stedet for HUN noen ganger 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...