AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 Hvorfor må eg alltid forsvare det eg seier til kona. Ho skal alltid ta det i verst tenklege meining.. ho leiter etter krangel og vrir på alt eg seier for å lage dårleg stemning... er så lei av å prøve å vere snill med ho... ho dreg fram gamle ting eg ikkje kan hugse og skal alltid stille meg i eit dårleg lys... eg er ikkje perfekt og det vet eg... men er eg verkeleg så fæl som ho gjer meg til.. kvifor er ho samsn med meg då... eg er så lei av at ho alltid skal vere i så dårleg humør og gje meg skulda for det dårlege humøret... Anonymkode: ced3c...82e 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 Du høres ut som eksen min. Null selvinnsikt. Anonymkode: 7e747...62a 6
Doktor Dyregod Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 Høres ut som en real prat er veien å gå. Ikke bruk ordene jeg og deg så mye. Bruk heller vi. Men skal dere holde sammen, bør den praten tas raskt. 7
Gjest Jmcclane Skrevet 24. oktober 2021 #4 Skrevet 24. oktober 2021 Høres ut som det forholdet er over men dere vet det ikke enda
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #5 Skrevet 24. oktober 2021 Finn først ut om hun kanskje er premenstruell/ menstruell. Mange kvinner har store humørsvingninger ifm menstruasjonen. Anonymkode: 1299f...ee5 2
umAxa Skrevet 24. oktober 2021 #6 Skrevet 24. oktober 2021 37 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor må eg alltid forsvare det eg seier til kona. Ho skal alltid ta det i verst tenklege meining.. ho leiter etter krangel og vrir på alt eg seier for å lage dårleg stemning... er så lei av å prøve å vere snill med ho... ho dreg fram gamle ting eg ikkje kan hugse og skal alltid stille meg i eit dårleg lys... eg er ikkje perfekt og det vet eg... men er eg verkeleg så fæl som ho gjer meg til.. kvifor er ho samsn med meg då... eg er så lei av at ho alltid skal vere i så dårleg humør og gje meg skulda for det dårlege humøret... Anonymkode: ced3c...82e Ytterst få koner pleier å stå opp, se på klokken og tenke at det er på tide å ta på rasshøl hatten sin og være så mye rasshøl som mulig mot mannen sin i dag også. Som regel er det en grunn for det. Det kan være eksternt som stress på jobben, det kan være internt mellom dere og noe du gjør. Eller noe du ikke gjør, og hun er lei av å gjenta seg 🤷♂️ 9
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #7 Skrevet 24. oktober 2021 hun høres rasshøl ut ja. dårlig humør og gir deg skulda. Det er klassisk narscisisst. Anonymkode: c2db4...3a5 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #8 Skrevet 24. oktober 2021 Høres ut som de fleste damer… Anonymkode: 10c01...244
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #9 Skrevet 24. oktober 2021 dra opp ting som har vært før og gnåle om det i neste krangel er svært dårlig stil. Har dere det slik bestandig må dama skjerpe seg. Anonymkode: 56882...7d1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #10 Skrevet 24. oktober 2021 Hm. Sier hun noen gang noe pent til deg ? Anonymkode: 56882...7d1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #11 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): dra opp ting som har vært før og gnåle om det i neste krangel er svært dårlig stil. Har dere det slik bestandig må dama skjerpe seg. Anonymkode: 56882...7d1 Eventuelt så må gubben skjerpe seg, og faktisk følge opp det de er blitt enig i under diskusjonen/krangelen/whatever. Enig med brukeren over - damer drar ikke på seg rasshølhatten uten grunn. Vi liker ikke å være masete rasshøl Anonymkode: 2cae9...358 8
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #12 Skrevet 24. oktober 2021 Forstår deg ts. Har en del venninner som er skikkelig merr på hjemmebane mot mennene sine ( noe har jeg vært vitne til selv og). Noen av kompisene til min mann har flere og flere ytret sin frustrasjon om hva som skjer på hjemmebane til ham. Og jeg vet dette Kvinneguiden, og at vi kvinner skal snakke hverandre opp og heie på hverandre. Men jeg klarer det ikke lengre når dere er skikkelig drittkjerringen på hjemmebane. Ta dere sammen, det trengs to for å danse tango Anonymkode: 63dd6...66b 8
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #13 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor må eg alltid forsvare det eg seier til kona. Ho skal alltid ta det i verst tenklege meining.. ho leiter etter krangel og vrir på alt eg seier for å lage dårleg stemning... er så lei av å prøve å vere snill med ho... ho dreg fram gamle ting eg ikkje kan hugse og skal alltid stille meg i eit dårleg lys... eg er ikkje perfekt og det vet eg... men er eg verkeleg så fæl som ho gjer meg til.. kvifor er ho samsn med meg då... eg er så lei av at ho alltid skal vere i så dårleg humør og gje meg skulda for det dårlege humøret... Anonymkode: ced3c...82e Dere har begge et ansvar for å jobbe for å få forholdet bedre. Og dere har begge et ansvar for å bryte ut av et forhold dere ikke vil være i. Hvorfor hun er sammen med deg? Hun ønsker vel å være sammen med deg da? Akkurat som du tydeligvis ønsker å være sammen med henne siden du ikke dumper henne. Hvis hun er så fryktelig å leve med, så kan du ikke sitte med hendene i fanget og vente på at hun skal ordne opp i livet ditt så du skal bli lykken. Du må selv finne ut hva du vil. Bli singel? Ja, da dumper du henne. Vil du jobbe med forholdet? Foreslå parterapi. Anonymkode: 67124...b23 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #14 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du høres ut som eksen min. Null selvinnsikt. Anonymkode: 7e747...62a Bitter på exen og det skal kg få for.😤 Anonymkode: 079e1...1d2 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #15 Skrevet 25. oktober 2021 Høres ut til at dere har gått i den vanlige fella, du tror alt er bra, mens hun ikke føler seg elsket og sett, da kommer denne oppførselen. Og en ond sirkel er i gang. Gi henne oppmerksomhet og kjærlighet. Det hjelper. Anonymkode: a7c94...b49 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #16 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men jeg klarer det ikke lengre når dere er skikkelig drittkjerringen på hjemmebane. Anonymkode: 63dd6...66b Og hvorfor er de «drittkjerringer», sier disse mannevennene noe om det? AnonymBruker skrev (1 time siden): Bitter på exen og det skal kg få for.😤 Anonymkode: 079e1...1d2 Kjenner lusa på gangen, si. Anonymkode: 7e747...62a 2
exictence Skrevet 25. oktober 2021 #17 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor må eg alltid forsvare det eg seier til kona. Ho skal alltid ta det i verst tenklege meining.. ho leiter etter krangel og vrir på alt eg seier for å lage dårleg stemning... er så lei av å prøve å vere snill med ho... ho dreg fram gamle ting eg ikkje kan hugse og skal alltid stille meg i eit dårleg lys... eg er ikkje perfekt og det vet eg... men er eg verkeleg så fæl som ho gjer meg til.. kvifor er ho samsn med meg då... eg er så lei av at ho alltid skal vere i så dårleg humør og gje meg skulda for det dårlege humøret... Anonymkode: ced3c...82e Du kan si akkurat dette. Si hvordan du føler deg, og at du undrer deg. 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #18 Skrevet 25. oktober 2021 umAxa skrev (9 timer siden): Ytterst få koner pleier å stå opp, se på klokken og tenke at det er på tide å ta på rasshøl hatten sin og være så mye rasshøl som mulig mot mannen sin i dag også. Som regel er det en grunn for det. Det kan være eksternt som stress på jobben, det kan være internt mellom dere og noe du gjør. Eller noe du ikke gjør, og hun er lei av å gjenta seg 🤷♂️ Nåja. Noen vrir og vrenger på alt så alt blir galt. Feks ei kjefta på mannen da han ordnet opp med ungene som kranglet. Da var han visst veldig på dem og gjorde feil. Ungene skulle fikse opp selv, det var slik de lærte. Siden mor ikke støttet far, var jo ny krangel innenfor rekkevidde på 15 min. Far sitter da å ser på at ungene senger løs på hverandre, fordi han fikk beskjed om 15 minutter før at han skulle la de ordne opp selv. Og da hyler mor: hvorfor griper du ikke inn, skal du bare sitte å se på at de dreper hverandre? Jeg fikk selvfølgelig en skulle bøtte med kjeft, når jeg da påpekte at hun selv hadde sagt han ikke skulle blande seg...... Anonymkode: 626b0...277 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #19 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Enig med brukeren over - damer drar ikke på seg rasshølhatten uten grunn. Vi liker ikke å være masete rasshøl "vi"?? Hvem liker å være masete rasshøl? At det ikke skal finnes ca like mange råtne epler hos begge kjønn, har jeg vondt for å tro. Og verre blir det, når dagens prinser og prinsesser vokser opp. Anonymkode: e9cd6...3fb 2
pappa messi Skrevet 25. oktober 2021 #20 Skrevet 25. oktober 2021 Hvorfor skal du klage på kvinneguiden? 🤨Hva kan vi gjøre med det? Det du burde gjøre er å ta en prat med hun. Det er bare dere to som kan finne ut av det her. Sammen. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå