Gå til innhold

Vikar la bukser med avføring i sekken til sønnen min i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er ganske ergelig når sekken var helt ny og gave fra besteforeldrene. 

Det minste de kan gjøre er å erstatte sekken

Anonymkode: 8475a...00c

Hvis du er så innmari redd for noe så simpelt som en sekk så må du nesten la være å sende det med i barnehagen.

Anonymkode: bfd6b...1bf

• Liker 33
Skrevet

Dette er selvfølgelig ikke greit, vikaren burde ha visst bedre. Klærne skulle blitt lagt i en pose og lagt synlig i hylla, også kunne bhg informert dere om uhellet når barnet ble henta.

Når det er sagt tror jeg det lureste er å ikle være sint, men si saklig i fra at du skjønner at uhell skjer samtidig som det er trist når dette var en gave fra besteforeldrene og det koster litt med ny sekk. Så spør du om bhg har noen rutiner for hva de gjør dersom ansatte er medvirkende til at barnets gjenstander ødelegges. Dersom du fremdeles møter frekke ansatte og eventuelt sturer (dersom du må ta det helt dit), så synes jeg du skal si ifra at du er skuffet over bhg at de ikke har rutiner mht dette og at de i det minste kunne ha beklaget.

Anonymkode: 35a42...e87

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Minner meg om gangen barnehagen la min sønns dyre flotte ullsett i en pose og lot de mugne der en hel dag. De ble aldri like fine igjen. 

Anonymkode: a7c59...914

Nå overdriver du. Ull begynner da ikke å mugne i en pose i løpet av bare én dag. 

Anonymkode: ec7fa...f83

• Liker 46
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor er den ødelagt? Har ungen giftig avfall? 

Anonymkode: 1d130...72a

Han hadde diare... Flekkene går ikke vekk

• Liker 1
Skrevet

Ekkelt med bæsj i sekken, men jeg hadde ikke gjort en stor sak ut av dette. 

Prøv å vaske sekken i 60 grader. Mulig den ikke tåler det, men ødelagt er den jo allerede 

Anonymkode: fee11...018

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du er så innmari redd for noe så simpelt som en sekk så må du nesten la være å sende det med i barnehagen.

Anonymkode: bfd6b...1bf

Sekken var ment for å brukes i barnehagen, regner jo ikke med å få dem tilbake i avføring 

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ekkelt med bæsj i sekken, men jeg hadde ikke gjort en stor sak ut av dette. 

Prøv å vaske sekken i 60 grader. Mulig den ikke tåler det, men ødelagt er den jo allerede 

Anonymkode: fee11...018

Har søkt, vasket den flere ganger 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han hadde diare... Flekkene går ikke vekk

Dere hentet vel barnet relativt raskt etter at klærne kom i sekken da, siden barnet hadde diaré. Da skal jo ikke barnet være i barnehagen. Så de klærne kan ikke ha ligget der lenge? 

Anonymkode: 90b7e...5e3

• Liker 30
Skrevet

Alle kan gjøre feil. Hva kan du gjøre med dette nå? Gjort er gjort. Du kan si  " gjerne legg det i pose neste gang". Ferdig. ☺

Anonymkode: e5fb8...f23

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Minner meg om gangen barnehagen la min sønns dyre flotte ullsett i en pose og lot de mugne der en hel dag. De ble aldri like fine igjen. 

Hva skulle de gjort da? 

Anonymkode: 1e030...595

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor er den ødelagt? Har ungen giftig avfall? 

Anonymkode: 1d130...72a

Dette lurte jeg også på! Merkelig at sekken er fullstendig ødelagt ..

Anonymkode: e715b...5ae

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg fikk beskjed at det ikke var noe å gjøre med av en smålig ansatt. Dette måtte jeg finne meg i sa dem. De er gsnske frekke 

Hvis de kaller en vikar smålig ansatt så ville jeg heller tatt opp det.. Kjipt med sekken, men sånn er det dessverre. Hvis du prøver litt ekstra så er nok ikke sekken ødelagt, den kan nok reddes.. Også kan du jo be om at skittent tøy legges i pose.

Anonymkode: 7bae6...239

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette lurte jeg også på! Merkelig at sekken er fullstendig ødelagt ..

Anonymkode: e715b...5ae

Får det ikke til å stemme jeg heller, bæsj, spesielt diaré går lett vekk??

Er sekken av lær? Hvem kjøper det i 2021?

Kan du ta bilde av sekken TS?

Anonymkode: 1e030...595

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg hadde nok spurt litt overrasket «kan dere være grei og legge det i en pose neste gang?» hadde sikkert slengt på at «man legger jo ikke bæsj oppi sekken til noen». Men så hadde jeg latt det være der 😆 

Endret av Snurrepurre
  • Liker 6
Annonse
Skrevet

Når noen av barnets ting blir ødelagt på grunn av skjødesløshet fra barnehagens side er det rimelig å forvente at de erstatter tingene. Synes faktisk det er overraskende at det er såpass mange av dere som svarer her som bagatelliserer akkurat det. 

Anonymkode: 59109...85e

• Liker 25
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor sender du med dyrt og flott ullsett i barnehagen? Og at det mugnet på en hel dag er litt merkelig…

Anonymkode: 7bae6...239

• Liker 29
Gjest rampenissen72
Skrevet

Tipper det var en vikar «rett fra gata», og vedkommende ikke tenkte over at hun/han burde puttet det i pose først. Sikkert ganske ny i faget barnehage ansatt uten noe særlig opplæring. Selv om det er en selvfølge for noen, er det faktisk ikke det for alle… Uhell skjer, skjønner du er sur, men det er bare en sekk. Og bare for å ha sagt det, dårlig sekk til bhg barn hvis den ikke tåler vaskemaskin. 

Skrevet

Burde ha vært lagt i en pose, også i sekken. Men hadde hatt litt mer forståelse hvis det f.eks. var en vikar eller lite bemanning den dagen. Barnehagen erstatter vel ikke ting uansett. 

Anonymkode: fa56f...815

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dere hentet vel barnet relativt raskt etter at klærne kom i sekken da, siden barnet hadde diaré. Da skal jo ikke barnet være i barnehagen. Så de klærne kan ikke ha ligget der lenge? 

Anonymkode: 90b7e...5e3

Selvfølgelig, han ble dårlig i barnehagen. Er ca. 30 min reisevei, så tok litt tid. Han viste ingen tegn på dårlig mage på natten eller morgenen før barnehagen. Sekken var insmurt, 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...