Gå til innhold

Vikar la bukser med avføring i sekken til sønnen min i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen, skriver dette fordi jeg er helt rådvill. 

På fredag hadde barnet mitt på 3,5 et uhell i buksa der han gjorde på seg nummer en og nummer to i barnehagen. Han rakk rett å slett ikke doen før det var forsent. 

Det er en annen sak, det jeg stusser over er at vikaren på avdelingen hans la den møkkete trusa og buksa hans rett i sekken, den er nå helt ødelagt og stinker grusomt. Prøvd å vaske men flekkene vil ikke vekk. 

Når jeg oppdaget dette dro jeg tilbake til barnehagen for å høre hva de hadde å si. De nekter å ta på seg ansvaret, og at de sier det var et uhell. Jeg forstår det, men er så forbaskede forbanna. Sekken er ødelagt. 

Noen som har vært borti noe lignende? 

Anonymkode: 8475a...00c

• Liker 1
Skrevet

Haha nei, og om jeg hadde det, tror jeg at jeg hadde holdt kjeft og ikke laget en sak av det.

Anonymkode: 8c083...0e0

• Liker 22
Skrevet

Har du prøvd å vaske sekken i vaskemaskinen? 

• Liker 40
Skrevet

Kjøp billigere bukser. Jeg har fått bæsjeklær i pose flere ganger, som de ikke har ofra en kalori på å vaske. Og det skjønner jeg godt. De tjener ikke nok til det. Jeg har forøvrig ikke tenkt tanken heller. At de ansatte skal vaske dritten av mitt barn sine klær. Den jobben er nok min du.

Anonymkode: 0c1a0...000

• Liker 28
Skrevet

Bæsjeklærne burde vært lagt i en pose. Enig der.
Men gjort er gjort og det var kanskje ikke det riktige.

Anonymkode: 22b51...1a3

• Liker 46
Skrevet

De kunne kanskje ha spandert en plastpose til å putte buksa i ...men jeg vet ikke om jeg hadde laget noe big deal ut av det.

Anonymkode: 5e83c...81b

• Liker 18
Skrevet

Dette er ikke normalt. Pleier alltid å legge det i pose.  Her trenger de å lære noe

Anonymkode: 00ecf...3ff

• Liker 12
Skrevet

Ser at jeg leste litt fort. Sekken er ødelagt ser jeg. Du kan melde om at de bør bruke en pose neste gang, det er jeg enig i. 

Anonymkode: 0c1a0...000

• Liker 11
Skrevet

Det er ganske ergelig når sekken var helt ny og gave fra besteforeldrene. 

Det minste de kan gjøre er å erstatte sekken

• Liker 6
Skrevet

En vikar som kanskje er ny og ikke har alle rutiner inne kan gjøre en sånn feil. Greit å si fra så det ikke skjer igjen, men hadde ikke laget noen større sak ut av det.

Anonymkode: 3024e...623

• Liker 43
Skrevet

Skjønner det er kjipt med sekken, men feil skjer desverre. Slapp av. 

Anonymkode: e85bb...db2

• Liker 13
Skrevet

Nei, har ikke vært borti lignende.

I vår barnehage legges alltid møkkete eller våte klær i en plastpose først og så hengt på knaggen eller lagt i hylla så vi ser den og får tatt den med hjem. Jeg hadde gitt en vennlig beskjed slik at de er obs til neste gang, men ikke krevd noe mer enn det. Gjerne jeg er konfliktsky :P

Anonymkode: 6ca73...ae4

• Liker 11
Skrevet

Jeg fikk beskjed at det ikke var noe å gjøre med av en smålig ansatt. Dette måtte jeg finne meg i sa dem. De er gsnske frekke 

• Liker 1
Skrevet

Dårlig at de ikke la skittentøyet i en pose, å hang den på plassen til barnet. sånn ble det gjort i bhg til sønnen min. Men de skal såklart ikke vaske klærne😅

Anonymkode: a0427...257

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor er den ødelagt? Har ungen giftig avfall? 

Anonymkode: 1d130...72a

• Liker 25
Skrevet

I pose er ikke for mye forlangt. Ro deg ned før barnehagen melder bekymring til barnevernet for din atferd om bæsjeklær.

• Liker 7
Skrevet

Minner meg om gangen barnehagen la min sønns dyre flotte ullsett i en pose og lot de mugne der en hel dag. De ble aldri like fine igjen. 

Anonymkode: a7c59...914

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...