sjokoladeelskeren Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 Hei! Møtte er fyr fra tinder og vi endte opp med å ha sex. Under akten tok han seg pauser hele tiden, sann for eksempel kjørte på i 3 minutter, så helt plutselig la han seg helt flat ned oppå meg og bare lå der som om han var død i 5 minutter uten å røre på seg, før han plutselig stakk den inn igjen og kjørte på i 3 minutter til før en ny pause, og sånn fortsatte det. Det endte jo bare med at jeg ble tørr og mistet lysten mellom hver gang, og jeg er veldig nysgjerrig på hva han tenkte. Vet ikke om han bare ble sliten og trengte en pause eller at han tenkte at det kanskje var en bra måte å kunne holde ut lenge…noen som har vært borti lignende?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 Nei. Sex er kanskje ikke for alle, da.. Vil tro at pausene var for å ikke ejakulere for tidlig. Anonymkode: bfbf5...7be 3
wandagirl Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 Mange menn som tar seg pauser, men jeg er vel mer vant til at pausen fyller vi med noe annet😊 9
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #4 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg har gjort det samme dagen derpå, mest på grunn av at jeg ble svimmel å måtte ligge litt rart han ikke lekte med deg fordi om han trengte pause, mangel på kommunikasjon? Anonymkode: add96...a09
Gjest Smeltemann Skrevet 24. oktober 2021 #5 Skrevet 24. oktober 2021 Kanskje han hadde intervall trening 😂
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #6 Skrevet 24. oktober 2021 Smeltemann skrev (1 time siden): Kanskje han hadde intervall trening 😂 🤣🤣🤣 Anonymkode: 727bb...324
Doktor Dyregod Skrevet 24. oktober 2021 #7 Skrevet 24. oktober 2021 Han nærmet seg mål tenker jeg. Selv om det var kjipt for deg, så får du ta det som et komplement. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #8 Skrevet 25. oktober 2021 Tar gjerne pause underveis hvis jeg merker jeg kommer raskere enn ønskelig. Fyller da tiden med andre aktiviteter som f.eks kyssing, så slikking. Så er det på'an igjen! 😄 Anonymkode: d128c...b0a 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #9 Skrevet 25. oktober 2021 Spurte du ikke hva som egentlig skjedde og om alt var bra med ham? Anonymkode: c2f59...c53 4
cmd Skrevet 25. oktober 2021 #10 Skrevet 25. oktober 2021 sjokoladeelskeren skrev (12 timer siden): Hei! Møtte er fyr fra tinder og vi endte opp med å ha sex. Under akten tok han seg pauser hele tiden, sann for eksempel kjørte på i 3 minutter, så helt plutselig la han seg helt flat ned oppå meg og bare lå der som om han var død i 5 minutter uten å røre på seg, før han plutselig stakk den inn igjen og kjørte på i 3 minutter til før en ny pause, og sånn fortsatte det. Det endte jo bare med at jeg ble tørr og mistet lysten mellom hver gang, og jeg er veldig nysgjerrig på hva han tenkte. Vet ikke om han bare ble sliten og trengte en pause eller at han tenkte at det kanskje var en bra måte å kunne holde ut lenge…noen som har vært borti lignende? Det kan hende at han kommer fortere så han tar oftere pauser slik at han holder litt lenge.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #11 Skrevet 25. oktober 2021 Grusomt. For en egoistisk fyr. Anonymkode: c5efa...c6a 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #12 Skrevet 25. oktober 2021 Synd det ikke var noen du kunne spurt Anonymkode: a6ccc...a27 6
Bos43 Skrevet 25. oktober 2021 #13 Skrevet 25. oktober 2021 Man må kunne kommunisere under sex’n. Han burde vel sakt at nå er det like før, trenger en pause. I pausen så ville det vært naturlig å kysse og kline og slikke henne så hun kommer nærmere orgasmen.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #14 Skrevet 25. oktober 2021 Sikkert for å holde tilbake orgasmen. Anonymkode: fcca9...9fb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå