AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg skal snart ha privatisteksamen i geofag 1 og geografi. Noen som har tatt disse fagene og har noen gode tips? Hva fikk dere spørsmål om? Anonymkode: 911fa...093
Rakel86 Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg skal ha eksamen i geofag 1 selv dette semesteret. Kjenner jeg er skikkelig spent på hvordan dette skal gå😅🤣 Jeg tror man skal ligge greit an om man tar utgangspunkt i kompetansemålene og øver seg på spørsmålene i boka, det er hvertfall min strategi. Jeg sliter veldig med kapittelet om vind og vindsystemer, hele opplegget med vestavind osv går i surr🤔 Hvordan ligger du an? Og når har du eksamen? Jeg har 03 desember så det er heldigvis en god stund til enda.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #3 Skrevet 15. november 2021 Glemte ut denne tråden 🙈 Jeg endte opp med å måtte utsette eksamen, fikk typisk nok influensa akkurat den uken - var egentlig helt klar, så det var kjipt. Ligger du greit an med pensum nå? Hva har du skrevet om i geoforskningsoppgaven? Hold meg gjerne oppdatert om hvordan eksamen går, hvilken oppgave og spørsmål du får! 😊 Anonymkode: 911fa...093
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #4 Skrevet 15. november 2021 Rakel86 skrev (På 24.10.2021 den 23.54): Jeg skal ha eksamen i geofag 1 selv dette semesteret. Kjenner jeg er skikkelig spent på hvordan dette skal gå😅🤣 Jeg tror man skal ligge greit an om man tar utgangspunkt i kompetansemålene og øver seg på spørsmålene i boka, det er hvertfall min strategi. Jeg sliter veldig med kapittelet om vind og vindsystemer, hele opplegget med vestavind osv går i surr🤔 Hvordan ligger du an? Og når har du eksamen? Jeg har 03 desember så det er heldigvis en god stund til enda. Anonymkode: e2990...48f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå