Egenskap Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg trodde jeg ikke så, men aftenposten og vg har klin lik tekst og bilder. aftenposten vg
Egenskap Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter #2 Skrevet 24. oktober 2021 samme journalister som jobber for begge aviser, det har jeg aldri hørt om før. 1
KatteLatte Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg leste artikkelen i vg og lurte på om de hadde brukt Google translate på en engelsk artikkel. Elendig språk. 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #4 Skrevet 24. oktober 2021 Aftenposten har ikke egne sportsjournalister, de bruker artikler fra vg. Dette har vært annonsert. Anonymkode: eb6f1...6bc
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #5 Skrevet 24. oktober 2021 Om du leser artikkelen i Aftenposten, ser du det stå: Så.... Aftenposten samarbeider med VG-sporten. Derfor får du som Aftenposten-leser også artikler og tjenester som er laget av VG. Anonymkode: e73d5...f43
Egenskap Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2021 jeg trodde de var konkurrenter, åpenbart ikke. 1
Egenskap Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Aftenposten har ikke egne sportsjournalister, de bruker artikler fra vg. Dette har vært annonsert. Anonymkode: eb6f1...6bc Det er det rareste jeg har hørt noen gang, kunne de ikke lagt ned sportsredaksjonen istedenfor da? Jeg har aldri hørt at sportsjournalister krysser arbeidsgivere og egne interesser. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #8 Skrevet 25. oktober 2021 Egenskap skrev (23 timer siden): Det er det rareste jeg har hørt noen gang, kunne de ikke lagt ned sportsredaksjonen istedenfor da? Jeg har aldri hørt at sportsjournalister krysser arbeidsgivere og egne interesser. Aftenposten og vg er en del av samme konsern. Det er ikke opp til den enkelte journalist om artikkelen trykkes i en av avisene eller begge. Anonymkode: eb6f1...6bc 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #9 Skrevet 25. oktober 2021 Egenskap skrev (23 timer siden): Det er det rareste jeg har hørt noen gang, kunne de ikke lagt ned sportsredaksjonen istedenfor da? Jeg har aldri hørt at sportsjournalister krysser arbeidsgivere og egne interesser. Akkurat det har Aftenposten gjort. Og «kjøper» artiklene fra vg i stedet. Vet ikke om det er noe betaling der, har som sagt samme eier. Anonymkode: eb6f1...6bc
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #10 Skrevet 26. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Akkurat det har Aftenposten gjort. Og «kjøper» artiklene fra vg i stedet. Vet ikke om det er noe betaling der, har som sagt samme eier. Anonymkode: eb6f1...6bc Jeg er i sjokk, og når skjedde en slik avtale? Anonymkode: 8cfbb...bae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå