Gå til innhold

Match på Tinder og slettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk match. Jeg skrev til han. Skulle se nå. Da er han vekk? 

Så mange stygge folk!!!

Anonymkode: 5f7e2...64e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh? Han skylder deg ingenting, du har ikke krav på hans tid eller noe som helst

Anonymkode: 6fa88...b67

• Liker 5
Skrevet

Kvinner har over 100 match. on to the next.

Anonymkode: 6426b...200

Skrevet

Typisk Tinder dessverre 🙁 Må innrømme at jeg har slettet et par matcher raskt (er dame). Nå har jeg slettet Tinder. Ikke helt min greie likevel. 

Anonymkode: 0de91...e03

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kvinner har over 100 match. on to the next.

Det hadde ikke jeg, men jeg likte ekstremt få av mennene, så da ble det få matcher også. 

Anonymkode: 0de91...e03

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Eh? Han skylder deg ingenting, du har ikke krav på hans tid eller noe som helst

Anonymkode: 6fa88...b67

Folk eier ikke respekt heter det. 

Skrevet

Er det noe å ta i vei for? Han skylder deg ikke noe som helst etter kun å ha matchet på en dating side.

Anonymkode: e7ef6...b9e

• Liker 2
Skrevet

Menn sorterer etter match, ved å ikke svare eller unmatche.

Interesserte menn tar kontakt.

Anonymkode: 3613e...26d

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor sender ingen meg melding? Tror har det har noe med alder å gjøre. Tipper det er kvinner oppover i 20 årene som sender først. 

Skrevet

Det er sånn som skjer. Man blir mer hardhudet etterhvert. Jeg har ikke lagt så mye investering i menn jeg ikke har truffet, så tenker ikke så mye på det i etterkant om de plutselig unmatcher. Det ville vært noe helt annet om man viste slik oppførsel etter å ha møtt hverandre. Du kan se det som at ugresset luker seg selv vekk😅

• Liker 3
Skrevet

Ser at de jeg liker ikke meg og motsatt. Får neste aldri match. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser at de jeg liker ikke meg og motsatt. Får neste aldri match. 

Og når en først gjør så slettes det. 

Gir snart opp å finne en mann. 

Skrevet

Sånn er Tinder, rett og slett. Du har ingen garanti for noe som helst. Først må du få likes, så matcher. Så gjenstår det å se om matchen blir stående, og om det kommer i gang en dialog. Så gjenstår det fortsatt å se om matchen blir liggende. Og om samtalen fortsetter og dere avtaler en date. Da gjenstår det å se om den andre dukker opp. Osv osv.

Litt satt på spissen, kanskje – men leser du nok her inne vil du se at dette går igjen.

Når det er sagt: ikke gi opp! Plutselig en dag klaffer det – er mange som har funnet lykken der inne og ;)

Skrevet

Jeg synes det er mye bedre en folk som matcher å ikke svarer for da får man en avslutning ihvertfall

burde vel ikke bry seg om noen uansett, alle er potensielle psykopater 

Anonymkode: d18e5...d23

Skrevet
micromaya skrev (14 minutter siden):

Sånn er Tinder, rett og slett. Du har ingen garanti for noe som helst. Først må du få likes, så matcher. Så gjenstår det å se om matchen blir stående, og om det kommer i gang en dialog. Så gjenstår det fortsatt å se om matchen blir liggende. Og om samtalen fortsetter og dere avtaler en date. Da gjenstår det å se om den andre dukker opp. Osv osv.

Litt satt på spissen, kanskje – men leser du nok her inne vil du se at dette går igjen.

Når det er sagt: ikke gi opp! Plutselig en dag klaffer det – er mange som har funnet lykken der inne og ;)

Takk. Er ihvertfall lov å håpe 😊

Men er blitt litt demotivert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...