AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 Mest spørsmål til par og gifte, Hvor lang tid bruker dere på sex..? Her er vel gjennomsnittet et par minutter.. Og det kan jo være greit det, men føler vel det blir litt ofte at det blir så kjapt.. Kan jo onanere etterpå, bare for å komme, men litt stusselig.. Skal jeg bare godta at det er sånn, bare være fornøyd med litt sex ihvertfall.. Eller kreve mer? Anonymkode: 5a26c...191
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 Her bør du være helt tydelig: Mener du hvor lenge penis er i vagina? Anonymkode: a6b20...48c 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 Fra forspillet begynner til begge to er i mål tenker jeg ca en time. Da med variert sex og kos. Noen ganger litt lengre andre ganger litt kortere. Snakk sammen og legg frem behov og lengsler uten å kreve. Det fører ikke noe godt med seg. Anonymkode: 7e67b...139 1
Doktor Dyregod Skrevet 24. oktober 2021 #4 Skrevet 24. oktober 2021 Her er kjappis rundt kvarteret. Å kreve når man prater om sex, mener jeg er litt drøyt. Sex skal ikke være plikt men glede og gøy. Er h*n for rask, så får du ta mere styringen. Prøve å hale ut tiden litt. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #5 Skrevet 24. oktober 2021 Tja kanskje et kvarter i snitt? Ikke hvorav 5 minutter maks er PIV Anonymkode: 32357...2d6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #6 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fra forspillet begynner til begge to er i mål tenker jeg ca en time. Da med variert sex og kos. Noen ganger litt lengre andre ganger litt kortere. Snakk sammen og legg frem behov og lengsler uten å kreve. Det fører ikke noe godt med seg. Anonymkode: 7e67b...139 Jo, mener ikke kreve sånn. Og vi snakker sammen, men jeg har nok latt han hatt det for enkelt i alle år ( nesten null foreplay, og kun et par minutter med samleie) Bare lurer på hvor lenge andre damer hadde holdt ut så lite sex..? Eksempel, dere blir veldig kåte på hverandre, mye klining og tafsing , så samleie I et par minutter og det var det.. Føler meg ofte litt snytt kanskje.. Og Bare mere kåt. (vi har barn så ofte blir det jo begrenset med muligheter) Anonymkode: 5a26c...191
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #7 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg tenker også 15-20 minutter, hvor sikkert 5-10 min er piv. Vi har sex morgen og kveld, så det ligger ikke helt for oss å ta oss mye tid for en times foreplay Anonymkode: bb1b7...401
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #8 Skrevet 24. oktober 2021 Varierer hva man har tid til. Morgensex hvis vi våkner før ungene, er gjerne et kvarter. Når vi har tid på kveldene blir det gjerne en time. Er vi helt alene kan vi holde på i tre timer, men da selvfølgelig med pauser 😅 Knulling innimellom, vet ikke hvor mye det er totalt. Synes ikke det skal være nødvendig å kreve, har man tid og mulighet bør jo begge komme, men skjønner at det er vanskelig hvis man bare rekker en 5-minutters. Anonymkode: 86712...60a
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #9 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jo, mener ikke kreve sånn. Og vi snakker sammen, men jeg har nok latt han hatt det for enkelt i alle år ( nesten null foreplay, og kun et par minutter med samleie) Bare lurer på hvor lenge andre damer hadde holdt ut så lite sex..? Eksempel, dere blir veldig kåte på hverandre, mye klining og tafsing , så samleie I et par minutter og det var det.. Føler meg ofte litt snytt kanskje.. Og Bare mere kåt. (vi har barn så ofte blir det jo begrenset med muligheter) Anonymkode: 5a26c...191 Nå så jeg denne, det hørtes jo veldig kjipt ut. Samleie er egentlig en liten del av sexen her. Innimellom er det jo gøy med å prøve forskjellige stillinger osv, men stort sett er det mest oral og at jeg kommer i mål før han gjør det, en sjelden gang samtidig (kommer ikke så lett av samleie). Anonymkode: 86712...60a
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #10 Skrevet 24. oktober 2021 Vil si alt fra 5-20 minutter. Holder i massevis for meg, kvaliteten er viktigere for meg enn lengden på økten. Anonymkode: deb16...eeb 2
Thjelp Skrevet 24. oktober 2021 #11 Skrevet 24. oktober 2021 Varierer veldig utfra både humør og tidspunkt. Har vi morgensex tar det 30-40 min, og litt lengre om kvelden, men det er jo så klart de dagene en av oss kommer til fortere enn planlagt også. Ikke krev noe, sex skal ikke være noe krav, men du har lov til å ta en rolig prat og komme med ønsker.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #12 Skrevet 24. oktober 2021 Alt fra 5 til 30 minutter, ingen av oss er fan av timelange økter 😅 9 av 10 ganger kommer vi begge to. Vi har to barn og har vært sammen i 15 år. Anonymkode: 96557...a76
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #13 Skrevet 24. oktober 2021 Hele akten 30- 60 minutter. Her er det mannen som liker å trekke det i langdryg. Jeg er blitt vant til det, og liker det når jeg ikke er veldig trøtt, men skulle gjerne korte ned litt når jeg er trøtt. 15- 30 minutter hadde vært perfekt. Jeg foretrekker mitt "problem" foran ditt TS, og synes du burde ta en skikkelig prat med ham. Et par minutter er sørgelig kort. Det hadde ikke jeg fått noe ut av. Anonymkode: 75f4a...ce6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #14 Skrevet 24. oktober 2021 Tror snittet våres er på rundt 30min - 1t. Kommer an på hva vi gjør, hvor god tid vi har og om vi har barnefri. Han er flink til å prioritere meg når vi har sex. Hans mål med hver runde er at jeg skal komme i mål. Mitt beste tips er å snakke med han om det. Hvis du synes det er vanskelig kan du f.eks skrive en sext og skrive som start eller avslutning at "dette er noe jeg kunne tenke meg" (det gjorde jeg fordi jeg synes det er vanskelig å snakke om sånne temaer, siden jeg føler det fort kan bli litt anklagende tone) Anonymkode: 8e225...a7a
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #15 Skrevet 24. oktober 2021 Fra vi starter med forspill til begge har kommet tar det 20 til 30 min. Det vet jeg, for jeg ser jo på klokka noen ganger. Jeg holder nesten alltid igjen til hun kommer, og det tar ikke så lang tid. Veldig vanskelig å si men kanskje 3-5 min? Hun er på randen før jeg går inn, og masserer klitten under samleiet. Derfor kort tid. Når hun er ferdig er hun ferdig. Det er sånn hun vil ha det, og det legger lite press på meg. Vi holder på mye lenger noen sjeldne ganger. Anonymkode: a6b20...48c
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #16 Skrevet 24. oktober 2021 Det var da voldsomt så langdryge samleier KG-folket har! Jeg har lest en studie en gang som sa 11 minutter! Dét er lengden på et gjennomsnittssamleie, visstnok:) Anonymkode: 9d61f...457 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #17 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var da voldsomt så langdryge samleier KG-folket har! Jeg har lest en studie en gang som sa 11 minutter! Dét er lengden på et gjennomsnittssamleie, visstnok:) Anonymkode: 9d61f...457 Det er jo sexen inkludert alt da; forspill og samleie og ev. pauser underveis. Samleie har man kanskje i 11 min totalt hvis man holder på i en halvtime. Og 11 minutters samleie høres lenge ut synes jeg, da er det for vår del gjerne bytting av stillinger og litt diverse som skjer. Anonymkode: 86712...60a 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #18 Skrevet 24. oktober 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo sexen inkludert alt da; forspill og samleie og ev. pauser underveis. Samleie har man kanskje i 11 min totalt hvis man holder på i en halvtime. Og 11 minutters samleie høres lenge ut synes jeg, da er det for vår del gjerne bytting av stillinger og litt diverse som skjer. Anonymkode: 86712...60a Beklager, måtte google for å dobbeltsjekke, så her kommer en rettelse. Gjennomsnittstallet er altså 5,4 minutter, PIV Anonymkode: 9d61f...457
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #19 Skrevet 24. oktober 2021 Når vi først møtes holder vi gjerne på i 4-5-6 timer. Dette inkluderer også forspill, selve akten og en hel del pauser hvor vi ligger i hverandres armer og skravler/snakker. Anonymkode: f20b6...6a4 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #20 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Når vi først møtes holder vi gjerne på i 4-5-6 timer. Dette inkluderer også forspill, selve akten og en hel del pauser hvor vi ligger i hverandres armer og skravler/snakker. Anonymkode: f20b6...6a4 OK, men dere er ikke gift, og har barn da..? Anonymkode: 5a26c...191
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå