Gå til innhold

Tinder..Tror han mistet intr fordi han så stygge bilder av meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tillit til han og ga han min kontaktinfo. Tror han rett og slett har googlet meg nå som han har mitt fulle navn og mistet intr pga uflatterende bilder av meg som ligger ute på nettet. Du vet, bilder du aldri i livet hadde brukt selv fordi du ser helt j** ut.. 

For det gikk ikke lang tid etter han hadde fått navnet mitt til han begynte å bli mer og mer kald og uinteressert. Nå har vi i utgangspunktet en avtale om å møtes i morgen, men har egentlig mest lyst til å avlyse.. for nå orker han nesten ikke svare meg i det hele tatt. Likte han så godt....😔 og nå er selv tilliten min på bunn.

Hva gjør jeg? Bare avlyser?

Anonymkode: a6d0f...291

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har ikke sagt noe direkte om bildene? Det er bare du som mistenker at han føler det slik? 

Jeg hadde gjort meg flott og gått rakrygget og møtt ham, brust med fjæra og bestemt meg for at idag skal jeg ga en jækla god dag. 

Om han er interessert i mer kontakt etter det så er det flott, om ikke så bare skriver du han ned i glemmeboka og danser videre i livet.

DU ER FLOTT, HA RESPEKT FOR DEG SELV❤

Anonymkode: 5704d...cc0

• Liker 6
Skrevet

Ja, du avlyser. Av to grunner. Han virker ikke interessert, og du har mistet den driven, den energien, den gleden over å møte han, som du trenger skal det bli et godt forhold av det.

Selvfølgelig sier du ikke det rett ut, men det er det som er grunnen til at du må droppe det hele.

Kan være han har sett bildene, kan være han har vist interesse for en annen også som har gjort at han ikke klarer å vise interesse for begge to samtidig. Kan være en rekke grunner til det.

Uansett, dette er ikke en god start på et forhold.

Anonymkode: 78f10...3ce

• Liker 9
Skrevet

Men.. Hvorfor ligger det så fæle bilder av det på nett? Både dates og arbeidsgivere Googler jo, så de ville jeg sørget for at ble slettet 

Anonymkode: 3967d...3b2

• Liker 7
Skrevet

Det kan jo være andre grunner til at han har blitt "kald", dere har jo ikke møttes enda og spør du meg er ikke den tiden frem til første møte veldig seriøs, og heller ikke noe å stresse over. Dere kjenner hverandre egentlig ikke, og skylder hverandre ingenting.

Med det sagt har jeg med viten og vilje sendt uflatterende selfies før første date før 😂 Ble syk en dag og skulle møte en fyr om en uke, så sendte en selfie hvor man så at jeg var sliten og forkjøla. Ikke direkte stygt, men ikke meg på det mest attraktive heller. Han spilte av snappen 2 ganger, slutta og svare og neste gang jeg hørte fra han avlyste han daten. Jeg lo godt, synes det nesten er litt gøy å luke ut de useriøse på denne måten. Og da vet jeg også at utseende var veldig viktig for han, jeg er ei pen jente og dritt lei av at det er eneste fokus, så han var ikke noe for meg. 

Anonymkode: 51334...f78

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men.. Hvorfor ligger det så fæle bilder av det på nett? Både dates og arbeidsgivere Googler jo, så de ville jeg sørget for at ble slettet 

Anonymkode: 3967d...3b2

Det er bilder fra nettaviser, går ikke an å fjerne de da. 

Grunnen til at jeg tror han har sett bildene og mistet intr, er fordi han begynte å spørre om noe rundt navnet mitt, hvordan jeg stavet det osv. Liksom for å være sikker på at det var rett person fikk jeg inntrykk av. 

Flaut uansett..for meg. Og ydmykende. Føler meg lite verdt.

• Liker 1
Skrevet

hahaha. skjedde med meg og. Han fant noen gamle bilder av meg der jeg så skikkelig rar ut. han datet meg i et par uker til da.

Anonymkode: 7d22c...1e5

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det kan jo være andre grunner til at han har blitt "kald", dere har jo ikke møttes enda og spør du meg er ikke den tiden frem til første møte veldig seriøs, og heller ikke noe å stresse over. Dere kjenner hverandre egentlig ikke, og skylder hverandre ingenting.

Med det sagt har jeg med viten og vilje sendt uflatterende selfies før første date før 😂 Ble syk en dag og skulle møte en fyr om en uke, så sendte en selfie hvor man så at jeg var sliten og forkjøla. Ikke direkte stygt, men ikke meg på det mest attraktive heller. Han spilte av snappen 2 ganger, slutta og svare og neste gang jeg hørte fra han avlyste han daten. Jeg lo godt, synes det nesten er litt gøy å luke ut de useriøse på denne måten. Og da vet jeg også at utseende var veldig viktig for han, jeg er ei pen jente og dritt lei av at det er eneste fokus, så han var ikke noe for meg. 

Var han også kjekk?

Skrevet
someone_here skrev (6 timer siden):

Var han også kjekk?

Han var helt midt på treet i mine øyne, men han hadde et sjarmerende smil på bildene husker jeg at jeg synes. Jeg har alltid falt mer for utstråling, og aldri sveipet på typiske "kjekkaser". MEN han nevnte ofte utseendet mitt i chattefasen, og derfor valgte jeg å sende den selfien for jeg fikk intrykk at han var i overkant opptatt av sånt - ikke at det nødvendigvis trenger å være noe galt i dét, men jeg er jo ute etter noe seriøst og da virker stort utseendefokus litt illevarsende, om du skjønner? 

Kjekkeste jeg har sveipet på er han jeg dater nå, og da jeg tok kontakt gikk han rett på profilteksten min og lagde en samtale utifra dét. Forfriskende 😊

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han var helt midt på treet i mine øyne, men han hadde et sjarmerende smil på bildene husker jeg at jeg synes. Jeg har alltid falt mer for utstråling, og aldri sveipet på typiske "kjekkaser". MEN han nevnte ofte utseendet mitt i chattefasen, og derfor valgte jeg å sende den selfien for jeg fikk intrykk at han var i overkant opptatt av sånt - ikke at det nødvendigvis trenger å være noe galt i dét, men jeg er jo ute etter noe seriøst og da virker stort utseendefokus litt illevarsende, om du skjønner? 

Kjekkeste jeg har sveipet på er han jeg dater nå, og da jeg tok kontakt gikk han rett på profilteksten min og lagde en samtale utifra dét. Forfriskende 😊

Så du, som en pent hente, går ned i skala når det gjelder utseendet til dine matcher? Ja, det er rart at han ikke var interessert, men kanskje du sa ikke du var syk? Vi alle har våre gode og dårlige dager, men kanskje det var for stor kontrast mellom bildene du la ut på tinder og de du sendte på snap? 

Haha, finnes det damer som skriver interessante bioer?

Skrevet
someone_here skrev (32 minutter siden):

Så du, som en pent hente, går ned i skala når det gjelder utseendet til dine matcher? Ja, det er rart at han ikke var interessert, men kanskje du sa ikke du var syk? Vi alle har våre gode og dårlige dager, men kanskje det var for stor kontrast mellom bildene du la ut på tinder og de du sendte på snap? 

Haha, finnes det damer som skriver interessante bioer?

Hvis man bare tar utgangspunkt i utseende og hva som er klassisk "pent", har jeg nok oftere sveipet nedover istedetfor oppover, ja. Som sagt, det har vært litt med tanke på at jeg faller mer for utstråling, pluss at jeg ser jo etter en som matcher personlighetsmessig og, mitt intrykk er at mange av de klassisk kjekke har bioer og bilder av en livsstil som jeg ikke føler matcher med min. Mye partybilder fra syden, og speilselfie fra treningsstudio hvor de flekser muskler, eller fjelltoppturer i fleng. Kan fint dra på tur, men får alltid inntrykk av at dette er nærmest en livsstil for dem. 

Hva enn som er begrunnelsen, så stakk han hvertfall. Og tenker det var greit for oss begge, har som sagt aldri tatt den chattefasen frem til første møte veldig seriøst 😊 Og ja, kontrasten ble nok litt for stor for han, det var ikke en flatterende vinkel heller 😂 Men når han hadde så oppheng på utseendet så blir jeg litt kødden, sant. Skal også sies at jeg er penere i virkeligheten enn de bildene jeg har på appen av den grunnen at jeg ønsker meg mer seriøse matcher. 

Hva damer generelt skriver i bioen kan jeg ikke uttale meg om, min app er stilt inn på menn. Men jeg har alltid hatt tekst i bio! 

• Liker 1
Skrevet

Ts her. Fikk mld fra han sent igår om at det kunne bli vanskelig å møtes i dag pga ett eller annet men han skulle prøve å få det til. Hørtes ut som en bortforklaring og at han forberedte seg på å slippe unna å møte meg. 

Jeg ble irritert og svarte han "da bare dropper vi det". 

Og fikk "ok hade" tilbake og mer hørte jeg ikke. 

Følt meg skikkelig trist i hele dag. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her. Fikk mld fra han sent igår om at det kunne bli vanskelig å møtes i dag pga ett eller annet men han skulle prøve å få det til. Hørtes ut som en bortforklaring og at han forberedte seg på å slippe unna å møte meg. 

Jeg ble irritert og svarte han "da bare dropper vi det". 

Og fikk "ok hade" tilbake og mer hørte jeg ikke. 

Følt meg skikkelig trist i hele dag. 

Åååå men da er han ikke verdt det TS ❤️ Skjønner at du er skuffa og trist, men her tok søpla seg selv ut, for å si det sånn - du vant her. 

• Liker 2
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis man bare tar utgangspunkt i utseende og hva som er klassisk "pent", har jeg nok oftere sveipet nedover istedetfor oppover, ja. Som sagt, det har vært litt med tanke på at jeg faller mer for utstråling, pluss at jeg ser jo etter en som matcher personlighetsmessig og, mitt intrykk er at mange av de klassisk kjekke har bioer og bilder av en livsstil som jeg ikke føler matcher med min. Mye partybilder fra syden, og speilselfie fra treningsstudio hvor de flekser muskler, eller fjelltoppturer i fleng. Kan fint dra på tur, men får alltid inntrykk av at dette er nærmest en livsstil for dem. 

Hva enn som er begrunnelsen, så stakk han hvertfall. Og tenker det var greit for oss begge, har som sagt aldri tatt den chattefasen frem til første møte veldig seriøst 😊 Og ja, kontrasten ble nok litt for stor for han, det var ikke en flatterende vinkel heller 😂 Men når han hadde så oppheng på utseendet så blir jeg litt kødden, sant. Skal også sies at jeg er penere i virkeligheten enn de bildene jeg har på appen av den grunnen at jeg ønsker meg mer seriøse matcher. 

Hva damer generelt skriver i bioen kan jeg ikke uttale meg om, min app er stilt inn på menn. Men jeg har alltid hatt tekst i bio! 

Det er jo bra du skriver noe gøy i bioen din☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...