AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 Dere som er medlem der, er det verdt kostnadene? Hva får dere ut av medlemskapet? Anonymkode: 8bbec...706
Perelandra Skrevet 27. oktober 2021 #2 Skrevet 27. oktober 2021 Tråden er ryddet for avsporinger og brukerdebatt. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #3 Skrevet 27. oktober 2021 "Ånd og vitenskap" - to ord som ikke har noe med hverandre å gjøre. Søkte opp personene bak dette konseptet, og det ser ikke ut som noen av de har vitenskaplig fag-bakgrunn. Dette er nok like bortkasta penger som spåkoner på sirkus. Anonymkode: 7f280...7aa 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #4 Skrevet 27. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): "Ånd og vitenskap" - to ord som ikke har noe med hverandre å gjøre. Søkte opp personene bak dette konseptet, og det ser ikke ut som noen av de har vitenskaplig fag-bakgrunn. Dette er nok like bortkasta penger som spåkoner på sirkus. Anonymkode: 7f280...7aa Takk for ditt bidrag. Regner med at du ikke er medlem, og derfor heller ikke kan svare på spørsmålet mitt? Anonymkode: 8bbec...706
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #5 Skrevet 27. oktober 2021 Er ikke verdt pengene. Har prøvd. Er stort sett bare gjentakelser av de samme spirituelle rådene osv. man typisk finner over alt tilgjengelig på internett, også kan man skrive kommentarer under noen av artiklene/videoene og bli med i en facebookgruppe med det samme. Anonymkode: 43acf...04d
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #6 Skrevet 27. oktober 2021 Jeg synes det er verdt det. Får også bonuser og gaver. For min del så er jeg interessert i det spirituelle, men mye av det de tar opp gir mening for meg også. Men jeg forstår det ikke er for alle. Men jeg liker å høre på det de sier, mye fine leveregler som uansett er positivt å følge for å gjøre sin hverdag bedre / roe sinnet og tenkte positivt. Har du hørt podcasten? Anonymkode: 5d706...9f0 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2021 #7 Skrevet 27. oktober 2021 Det finnes mye annet å være medlem på. Trur det kommer an på hvadu foretrekke. Foretrekke du lærlingsmetoden til lilli og Camillo og liker det de kommer ut med, tjaaa hvorfor ikke? Anonymkode: 33a13...bac
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #8 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 27.10.2021 den 18.35): Takk for ditt bidrag. Regner med at du ikke er medlem, og derfor heller ikke kan svare på spørsmålet mitt? Anonymkode: 8bbec...706 Jeg vet heller ikke hva en tilfeldig søplekasse jeg passerer inneholder, men det er helt fair å anta at innholdet har liten verdi. Anonymkode: 7f280...7aa 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #9 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 27.10.2021 den 23.10): Er ikke verdt pengene. Har prøvd. Er stort sett bare gjentakelser av de samme spirituelle rådene osv. man typisk finner over alt tilgjengelig på internett, også kan man skrive kommentarer under noen av artiklene/videoene og bli med i en facebookgruppe med det samme. Anonymkode: 43acf...04d Takk☺️ Litt nysgjerrig på de veiledende meditasjonene til Lilli, men de alene er nok uansett ikke verdt 200kr i mnd. Anonymkode: 8bbec...706
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #10 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 27.10.2021 den 23.19): Jeg synes det er verdt det. Får også bonuser og gaver. For min del så er jeg interessert i det spirituelle, men mye av det de tar opp gir mening for meg også. Men jeg forstår det ikke er for alle. Men jeg liker å høre på det de sier, mye fine leveregler som uansett er positivt å følge for å gjøre sin hverdag bedre / roe sinnet og tenkte positivt. Har du hørt podcasten? Anonymkode: 5d706...9f0 Takk☺️ Hva slags bonuser og gaver er det snakk om? Hva syns du om meditasjonene til Lilli? Er også veldig interessert i det spirituelle, og ønsker å lære mer om det. Lærer man mer enn i feks. podcasten deres? Anonymkode: 8bbec...706
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #11 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg vet heller ikke hva en tilfeldig søplekasse jeg passerer inneholder, men det er helt fair å anta at innholdet har liten verdi. Anonymkode: 7f280...7aa En manns søppel er en annens manns skatt, så akkurat det bør du jo ikke ta for gitt… Anonymkode: 8bbec...706
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2021 #12 Skrevet 29. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 28.10.2021 den 1.00): Det finnes mye annet å være medlem på. Trur det kommer an på hvadu foretrekke. Foretrekke du lærlingsmetoden til lilli og Camillo og liker det de kommer ut med, tjaaa hvorfor ikke? Anonymkode: 33a13...bac Hva anbefaler du? Jeg syns podcasten deres kan være interessant, og liker stort sett alt Lilli begir seg ut på, men usikker på hva medlemsportalen deres vil lære meg. Anonymkode: 8bbec...706
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå