AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 Noen som har hatt dette? Hvilke symptom hadde du? Og hvor lenge etter fødsel :)? Tror jeg har dette men har en forferdelig lege så vil være litt mer sikker før jeg kontakter han.. 11 mnd siden fødsel forresten Anonymkode: 24b0a...1b5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 Fikk infeksjon i livmor etter fødsel ogda kom det rett etterpå. Merket en time etter baby var ute at jeg ble svært trøtt og dårlig med ekstrem hodeverk og veldig store smerter i nedre del av magen og så hadde jeg veldig høy feber. Anonymkode: 3d8da...7dc
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 8 dager etter. Fikk høy feber Anonymkode: 54108...47e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #4 Skrevet 24. oktober 2021 Takk for svar begge to! Kjedelig å høre at dere hadde det sånn, håper dere fikk god hjelp jeg har kun slimete utflod og litt smerter, er nok ikke infeksjon da.. Anonymkode: 24b0a...1b5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #5 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar begge to! Kjedelig å høre at dere hadde det sånn, håper dere fikk god hjelp jeg har kun slimete utflod og litt smerter, er nok ikke infeksjon da.. Anonymkode: 24b0a...1b5 Nei altså har du ikke feber så har du garantert ikke infeksjon i livmora 🙃🙃 Anonymkode: f365d...ceb
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #6 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Nei altså har du ikke feber så har du garantert ikke infeksjon i livmora 🙃🙃 Anonymkode: f365d...ceb Er livmorhalsen jeg er redd for, men gjelder kanskje der og 🙈? Anonymkode: 24b0a...1b5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #7 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg har hatt betennelse i livmoren. Symptomene var ekkel utflod og murringer, samt blødninger etter sex. Ikke feber. Jeg skjønte det ikke selv, men gynekologen tok en ekstra prøve. Etter en runde med antibiotika så ble jeg helt fin 🙂 Anonymkode: 3148b...ab1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #8 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 24.10.2021 den 18.42): Noen som har hatt dette? Hvilke symptom hadde du? Og hvor lenge etter fødsel :)? Tror jeg har dette men har en forferdelig lege så vil være litt mer sikker før jeg kontakter han.. 11 mnd siden fødsel forresten Anonymkode: 24b0a...1b5 Post partum endometritt kommer i barselstiden. Altså i løpet av de første 6 ukene etter fødsel. Det er som regel forårsaket av rester i livmoren. Men kan også skje uten. Symptomer er smerte, feber, frostrier og generell sykdomsfølelse. Man blir somregel veldig syk av det og det kan utvikle seg til sepsis, som er livstruende. Dersom du hadde hatt rester i livmoren som det gikk infeksjon i, hadde du blitt syk relativt kort tid etter fødsel. Du kan selvfølgelig ha en infeksjon nå, men denne vil være helt uavhengig av fødselen. Jeg har hatt det tre ganger. Alle gangene fikk jeg symptomene nevnt over. Og det tok fra 3- 12 dager før jeg fikk symptomer. Anonymkode: 07cac...e0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå