AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 Synes det er vanskelig å kutte. Traff han på nakenprat. Visste ikke at han var utro først, var noe jeg fant ut etterhvert, men da var allerede noe etablert. Klarer ikke å slutte å tenke på han. Vet han er veldig aktiv på nakenprat og snap med andre. Det beste er jo å kutte han ut, men hjertet og kroppen lengter sånn. Anonymkode: 9c4ee...358
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes det er vanskelig å kutte. Traff han på nakenprat. Visste ikke at han var utro først, var noe jeg fant ut etterhvert, men da var allerede noe etablert. Klarer ikke å slutte å tenke på han. Vet han er veldig aktiv på nakenprat og snap med andre. Det beste er jo å kutte han ut, men hjertet og kroppen lengter sånn. Anonymkode: 9c4ee...358 Har du truffet han? Eller bare snappet? Anonymkode: 21133...121
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 Du er bare hekta, Belønningssenteret i hjernen som lurer deg. Kutt ham ut og få det bedre. Anonymkode: d6e6b...e7c 11
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #4 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har du truffet han? Eller bare snappet? Anonymkode: 21133...121 Flere ganger Anonymkode: 9c4ee...358
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #5 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du er bare hekta, Belønningssenteret i hjernen som lurer deg. Kutt ham ut og få det bedre. Anonymkode: d6e6b...e7c Hvordan korrigerer jeg det i belønningssenteret? 🥴 Anonymkode: 9c4ee...358 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #6 Skrevet 24. oktober 2021 Prøver å fortelle meg selv hvor dårlig han er som holder på som han gjør. Viser jo ikke gode verdier ved å være utro i den graden han er det. Da klarer jeg liksom ikke å tro at det handler om et dårlig ekteskap, men heller om hans personlighetstrekk som kan være notorisk utro over lang tid med flere. Anonymkode: 9c4ee...358
wandagirl Skrevet 24. oktober 2021 #7 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøver å fortelle meg selv hvor dårlig han er som holder på som han gjør. Viser jo ikke gode verdier ved å være utro i den graden han er det. Da klarer jeg liksom ikke å tro at det handler om et dårlig ekteskap, men heller om hans personlighetstrekk som kan være notorisk utro over lang tid med flere. Anonymkode: 9c4ee...358 Forstår at du synes det er vanskelig å kutte han ut.. men, minn deg selv på hvordan du egentlig ser på han. Du beskriver han ikke i et godt lys, det er dette du må tenke på ikke bekreftelsen han gir deg og begjæret. Har han lovet deg noe eller ytrer noen følelser for deg? Høres ikke sånn ut? Det krever litt å gå fra noe som er godt, men ikke bra for deg. Slett den utro mannen og gjør andre ting om det er sosialt, date, trene eller hva enn. Dette vil gå over😊
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #8 Skrevet 24. oktober 2021 wandagirl skrev (16 minutter siden): Forstår at du synes det er vanskelig å kutte han ut.. men, minn deg selv på hvordan du egentlig ser på han. Du beskriver han ikke i et godt lys, det er dette du må tenke på ikke bekreftelsen han gir deg og begjæret. Har han lovet deg noe eller ytrer noen følelser for deg? Høres ikke sånn ut? Det krever litt å gå fra noe som er godt, men ikke bra for deg. Slett den utro mannen og gjør andre ting om det er sosialt, date, trene eller hva enn. Dette vil gå over😊 Det er bare så vanskelig. Han skriver fine ting til meg hele tiden og forteller meg hvor pen/deilig/sexy jeg er. Og det høres veldig svakt ut men selvbildet mitt har foret seg skikkelig på det. Føler meg rævva som er med og tilrettelegger for at han skal være utro. Anonymkode: 9c4ee...358
umAxa Skrevet 24. oktober 2021 #9 Skrevet 24. oktober 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det er bare så vanskelig. Han skriver fine ting til meg hele tiden og forteller meg hvor pen/deilig/sexy jeg er. Og det høres veldig svakt ut men selvbildet mitt har foret seg skikkelig på det. Føler meg rævva som er med og tilrettelegger for at han skal være utro. Anonymkode: 9c4ee...358 Rent pragmatisk er dette en byttehandel der hver av dere får noe av hverandre. Det er opp til deg med ditt moralske kompass om det er noe du vil være med på. Min neste tanke er å tenke litt langsiktig. For hvis du er avhengig av han nå vil jo du ikke være mentalt og følelsesmessig ledig for å møte din potensielle store kjærlighet som kunne skjedd i dag. Så da blir jo spørsmålet hva er målet ditt? Vil du være the other woman frem til han enten kutter deg ut pga av risiko eller at han går lei, kanskje finner andre? Eller vil du kaste terningene og håpe på at han slår opp med kona si, forlater familien sin for å være med deg en vakker dag? 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #10 Skrevet 24. oktober 2021 umAxa skrev (23 minutter siden): Rent pragmatisk er dette en byttehandel der hver av dere får noe av hverandre. Det er opp til deg med ditt moralske kompass om det er noe du vil være med på. Min neste tanke er å tenke litt langsiktig. For hvis du er avhengig av han nå vil jo du ikke være mentalt og følelsesmessig ledig for å møte din potensielle store kjærlighet som kunne skjedd i dag. Så da blir jo spørsmålet hva er målet ditt? Vil du være the other woman frem til han enten kutter deg ut pga av risiko eller at han går lei, kanskje finner andre? Eller vil du kaste terningene og håpe på at han slår opp med kona si, forlater familien sin for å være med deg en vakker dag? Nei jeg vil egentlig kutte han ut. Ser jo ingen fremtid. Er bare hver gang jeg bestemmer meg for det så suger han meg inn igjen og begjæret gjør at jeg ønsker et siste ligg. Men kjenner jo at tanken på han blokker for andre… Anonymkode: 9c4ee...358
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #11 Skrevet 24. oktober 2021 Han er utro mot kona OG han skjuler heller ikke at han snapper med en haug andre damer?? Ja virkelig drømmemann. Uten hverken ryggrad eller baller. Hva er det å være avhengig av? Anonymkode: 65674...f0c 6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #12 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Han er utro mot kona OG han skjuler heller ikke at han snapper med en haug andre damer?? Ja virkelig drømmemann. Uten hverken ryggrad eller baller. Hva er det å være avhengig av? Anonymkode: 65674...f0c Nei det kan du si. Jeg har sikkert tilknytningsproblemer… Anonymkode: 9c4ee...358
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #13 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei det kan du si. Jeg har sikkert tilknytningsproblemer… Anonymkode: 9c4ee...358 Hvordan vet du han snapper med andre kvinner? Anonymkode: 21133...121
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #14 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvordan vet du han snapper med andre kvinner? Anonymkode: 21133...121 Enkelt, ser snapscoren går opp. Han har en egen snap til utroskapen sin. Anonymkode: 9c4ee...358
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #15 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Enkelt, ser snapscoren går opp. Han har en egen snap til utroskapen sin. Anonymkode: 9c4ee...358 Aha! Det samme som min elsker det. Har egen snap, og scoren teller. Anonymkode: 21133...121
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #16 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Aha! Det samme som min elsker det. Har egen snap, og scoren teller. Anonymkode: 21133...121 I tillegg er han fortsatt aktiv på nakenprat, så antar han oppsøker en del kvinner Anonymkode: 9c4ee...358
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #17 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I tillegg er han fortsatt aktiv på nakenprat, så antar han oppsøker en del kvinner Anonymkode: 9c4ee...358 Min er også aktiv på nakenprat, er han aktiv på andre steder også? Vet konen hans om deg? Anonymkode: 21133...121
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #18 Skrevet 25. oktober 2021 Er i samme situasjon. Fortsetter fordi det er bedre enn å ikke ha noen. Jeg regner prosentsjangsen for å treffe noen som kan gi meg tilnærmet noe som han som rimelig liten, selv om det jeg får er smuler, så da fortsetter jeg i samme sporet. Anonymkode: 4260d...df3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #19 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er i samme situasjon. Fortsetter fordi det er bedre enn å ikke ha noen. Jeg regner prosentsjangsen for å treffe noen som kan gi meg tilnærmet noe som han som rimelig liten, selv om det jeg får er smuler, så da fortsetter jeg i samme sporet. Anonymkode: 4260d...df3 Ikke tenk slik. Det finnes menn som er like gode! Jeg har erfaring. Jeg er ikke trofast mot min elsker, men han tror det. Anonymkode: 21133...121
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #20 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke tenk slik. Det finnes menn som er like gode! Jeg har erfaring. Jeg er ikke trofast mot min elsker, men han tror det. Anonymkode: 21133...121 Det gjør det nok😅 men jeg har ikke så mange valgmuligheter for å si det sånn😅 holder et halvt øye åpent for dog. Men har ikke vilje nok til å kutte han ut selv om jeg er drittlei å være gratishore. Anonymkode: 4260d...df3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå