Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt daglig kontakt med en mann jeg traff på datingside. Mye snap og tekst og snakket på tlf noen ganger. Jeg har «kjent» han i litt over to uker. Og han er veldig klar på å treffe meg. Jeg vil også treffe han. Men…. Han sier han bor i huset til moren til barna en del, dette for at de alle skal være sammen. De sover ikke sammen, bare for det prsktiske i hverdagen… dette er jeg skeptisk til, og usikker om jeg vil møte han. 
han vet ikke hvor lenge dette skal vedvare. De har samme adr, så han er jo samboer. Men skal fikse dette om en stund…. 
for meg blir det feil å møte han før evt dette samlivsbruddet. Hva gjør jeg? Liker han veldig godt🙈

Anonymkode: d3685...89f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet jo hva som er lurt å gjøre 😂

• Liker 6
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva gjør jeg?

Venter til han har flyttet ut og står på egne bein. Dette vet du betyr trøbbel. 

Skrevet

Han er nok dessverre utro. Dette hadde jeg aldri gått videre med.

Anonymkode: 608fe...6c3

• Liker 9
Skrevet
Dævendøtte skrev (1 minutt siden):

Vet det kan bli trøbbel ja. Tenker først og fremst at han ikke flytter likevel, men jeg vet jo ikke.

Dævendøtte skrev (1 minutt siden):

• Liker 1
Skrevet

Vent til han har flyttet, ellers får du skylda for havariet hjemme hos ham.

Ikke er han klar for ny dame heller, han bør lande litt alene.

Anonymkode: 2e900...8ca

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville pauset skriving også til han var flyttet HELT ut. Virker meningsløst å starte en relasjon med en som er stuck i forrige forhold  - selv om det tilsynelatende kun er av praktiske grunner

• Liker 4
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vet det kan bli trøbbel ja. Tenker først og fremst at han ikke flytter likevel, men jeg vet jo ikke.

Flytter han ikke, så skal du heller ikke involvere deg i ham. Det blir bare dumt og gjerne verst for deg. Han får jo i pose og sekk, du derimot, sitter igjen med ingenting. 

Skrevet

Ikke bare bør du vente til han er helt ute, men han bør også ha etablert seg alene og fått ting oppe og gå med samvær osv. Hvis han synes du fortjener å bli behandlet bra, ser han dette selv.

• Liker 2
Skrevet
NymeriaRhoynar skrev (Akkurat nå):

Ikke bare bør du vente til han er helt ute, men han bør også ha etablert seg alene og fått ting oppe og gå med samvær osv. Hvis han synes du fortjener å bli behandlet bra, ser han dette selv.

Han har eget hus,  bare at han er veldig mye i huset hennes. Og har adresse der også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han har eget hus,  bare at han er veldig mye i huset hennes. Og har adresse der også. 

OK, så han har tenkt å fortsette på dette viset. Det er han tross alt i sin fulle rett til. Da må du nesten bare bestemme deg for om du er komfortabel med å ha en kjæreste som er såpass bundet til eksen. Noen er det, andre kunne ikke ha tenkt seg noe sånt.

• Liker 2
Skrevet
NymeriaRhoynar skrev (10 minutter siden):

OK, så han har tenkt å fortsette på dette viset. Det er han tross alt i sin fulle rett til. Da må du nesten bare bestemme deg for om du er komfortabel med å ha en kjæreste som er såpass bundet til eksen. Noen er det, andre kunne ikke ha tenkt seg noe sånt.

Det er dette som gjør meg usikker til i det hele tatt å treffe fyren. Han er det kun for barna. Det vet hans samboer også. Men de er jo fremdeles offisielt samboere.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er dette som gjør meg usikker til i det hele tatt å treffe fyren. Han er det kun for barna. Det vet hans samboer også. Men de er jo fremdeles offisielt samboere.  

Hvordan kan du vite at dette er tilfelle? Kjenner du resten av familien på noen måte?

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde sagt til han at han kunne kontakte meg igjen når han bodde for seg selv. Etter 2 ukers bekjentskap bør det være relativt enkelt. Mye verre om du plutselig står der om noen måneder og finner ut at han ikke er ferdig med eksen 😕 

Anonymkode: bcd3e...f76

• Liker 4
Skrevet

Enten 

1. utro 

2. rebound

uansett: LØP. 

Anonymkode: e0de7...ae7

• Liker 3
Skrevet

altså. rolig i båten. selv om du treffer han så er det ikke sånn at det er å være utro. du TRENGER ikke ligge med ham eller kline eller i det hele tatt bevege hendene dine i nærheten av lokkestokken hans! det går an å treffe mennesket, se om det er et hyggelig menneske med et problem i forholdet etc. og så kan du dermed høre og forhøre deg med ham og se om hele greia er en vits eller om det kanskje muligens er noe holdbart under mosen og i fremtiden. 
bare sånn, det går jo an? 
hvis folk var så jævlig skvetne i virkeligheten som de er på KåGe så hadde jo ingen fått pult. i alle fall ikke de på Kå...ah...jeg er med. skjønner. 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det er problem å si at du liker han, men du er ikke interessert å møte han sålenge han bor sammen med exen ? 
Det er fair for begge parter 

Anonymkode: 6595a...8ec

• Liker 1
Skrevet
SidFernwilter skrev (12 timer siden):

altså. rolig i båten. selv om du treffer han så er det ikke sånn at det er å være utro. du TRENGER ikke ligge med ham eller kline eller i det hele tatt bevege hendene dine i nærheten av lokkestokken hans! det går an å treffe mennesket, se om det er et hyggelig menneske med et problem i forholdet etc. og så kan du dermed høre og forhøre deg med ham og se om hele greia er en vits eller om det kanskje muligens er noe holdbart under mosen og i fremtiden. 
bare sånn, det går jo an? 
hvis folk var så jævlig skvetne i virkeligheten som de er på KåGe så hadde jo ingen fått pult. i alle fall ikke de på Kå...ah...jeg er med. skjønner. 

Har ingen planer om sex første daten. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg hadde sagt til han at han kunne kontakte meg igjen når han bodde for seg selv. Etter 2 ukers bekjentskap bør det være relativt enkelt. Mye verre om du plutselig står der om noen måneder og finner ut at han ikke er ferdig med eksen 😕 

Anonymkode: bcd3e...f76

Ja det er det jeg tenker, viss det skal dra ut, så er det enklere nå å vente med å treffe han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...