Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert om du ble anklaget for å virke sjalu hvis …

Anbefalte innlegg

Skrevet

… en fremmed holder babyen din på 4 uker og du vil ha tilbake babyen din? 

Jeg har blitt beskyldt for å virke sjalu når en fremmed holder babyen min. 🤪🙈

Anonymkode: 868e3...03e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvifor held ein fremmed babyen din? 🤔

Hadde berre svart "få tilbake babyen min", og ikkje brydd meg meir om det. 🤷‍♀️ Eg fekk høyre det når eg stadig hadde min liggande oppå meg når folk kom på besøk. Eg elskar det, babyen elskar det, og eg angra sånn på at eg ikkje hadde han liggande meir på meg no når han er 7.5mnd og hatar å ligge sånn :( 

• Liker 1
Skrevet
RockyRose skrev (17 minutter siden):

Kvifor held ein fremmed babyen din? 🤔

Hadde berre svart "få tilbake babyen min", og ikkje brydd meg meir om det. 🤷‍♀️ Eg fekk høyre det når eg stadig hadde min liggande oppå meg når folk kom på besøk. Eg elskar det, babyen elskar det, og eg angra sånn på at eg ikkje hadde han liggande meir på meg no når han er 7.5mnd og hatar å ligge sånn :( 

Synes hele situasjonen er flau. Blir pinlig berørt på den personens vegne. Er jo min baby. 🙈 Blir rart å si det, for det er jo en opplagt sannhet …🙄

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor holder en fremmed babyen din i det hele tatt? Jeg hadde reagert med å ta babyen, og gå. 

Anonymkode: cd7b4...444

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde blitt litt satt ut og spurt om vedkommende manglet sosiale antenner, for det er da virkelig ikke noe man sier til en nybakt mor!? Såpass får de tåle og høre når en kan lire av seg noe så dumt. 

Anonymkode: 41aac...d48

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg hadde blitt litt satt ut og spurt om vedkommende manglet sosiale antenner, for det er da virkelig ikke noe man sier til en nybakt mor!? Såpass får de tåle og høre når en kan lire av seg noe så dumt. 

Anonymkode: 41aac...d48

Hehehe, jeg håper jeg ville hatt ballene til å si det, for det er jo i grunn det eneste rette! Jeg var ekstremt eiesyk de første 3-4-5 ukene og savnet babyen om andre enn pappaen holdt, og jeg skjemmes ikke i det hele tatt. Syns det er fantastisk hvordan instinktet fungerer. 

Skrevet

Hvor er vedkommende fra? 

Jeg ble spurt om det samme fra ei jeg jobbet med som holdt min baby. Dette har jeg aldri hørt om før hun spurte og sa at det var normalt i hennes omgangskrets. 

Anonymkode: 3a674...de0

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvor er vedkommende fra? 

Jeg ble spurt om det samme fra ei jeg jobbet med som holdt min baby. Dette har jeg aldri hørt om før hun spurte og sa at det var normalt i hennes omgangskrets. 

Anonymkode: 3a674...de0

Fra Norge.

I mitt tilfelle trippet jeg av utålmodighet, ville ha babyen min tilbake. Skjønner ikke hvordan dette kan være en normal ting. 

• Liker 1
Skrevet

I denne covid tiden med også mye RS, så burde det vært ganske naturlig at kun nærmeste familie som er frisk fikk holde en baby..

Anonymkode: 3d57b...b68

Skrevet

I hva slags situasjon befinner man seg når en fremmed plutselig holder babyen din?

• Liker 3
Skrevet

Siti gir lite mening, om det er en fremmed ingen i husstanden vet hvem er går jeg utfra at du tok babyen og løp, og deretter ringte politiet. Om det er noen familien kjenner, men ikke du. Så hilser man jo bare på personen og sier at når vil jeg ha barnet tilbake. 

Anonymkode: b181d...df3

Skrevet

Hadde sagt at det er min baby, og jeg foretrekker å holde henne selv. Uansett om det er fremmede, bekjente eller venner forsåvidt, så vil jeg helst holde babyen min selv. Sånn er det bare :) Din er jo bare 4 uker i tillegg! Ikke føl deg dum for å ikke ønske at andre holder den 💖

Anonymkode: 4f470...4ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...