Annie78 Skrevet 4. oktober 2005 #2 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg handlet tiara på Lisenett... Vet ikke om det er billig i forhold til andre, men tiaraen var kjempefin.
lil Skrevet 4. oktober 2005 #3 Skrevet 4. oktober 2005 Har også handlet på lisenett. Helt ok der, ikke av de dyreste tror jeg, men ikke kjempebillig heller. Kjøpte hansker, de var kjempepene, og kvaliteten bra etter mitt hode. Har ikke så mye sammenlikningsgrunnlag akkurat men.. Jeg har kjøpt tiara på bridalpeople.com. Mange relativt billige tiaraer der, og masse annet stæsj. Men man må jo beregne porto og toll i tillegg
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2005 #4 Skrevet 5. oktober 2005 Skal kikke på Lisenett.. bridalpeople? ja, er litt skeptisk til utelandske, men går vel oftest greitt- takker
Augustbrud02 Skrevet 6. oktober 2005 #5 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg lager tiaraer for salg. Om det skulle være av interesse kan du se på min hjemmeside:' http://www.home.no/brudetiara/
Boogie Skrevet 6. oktober 2005 #6 Skrevet 6. oktober 2005 Eller så har du jo christiane brudesalong på Tjøme. Nettbutikk. Om hun er rimelig, det vet jeg ikke. Men nå har du jo flere sider, så du kan sammenligne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå