Gå til innhold

Hvor var jeg når andre lærte om å bli sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare synes det er rart at andre mennesker klarer å bli sammen med noen men ikke jeg. Hva er hemmeligheten liksom. Overalt ser man folk som er sammen, holder hender, kysser osv. Hører historier om at folk har hatt sex. 

Jeg har ikke gjort noe av det.

Anonymkode: fc00d...113

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg bare synes det er rart at andre mennesker klarer å bli sammen med noen men ikke jeg. Hva er hemmeligheten liksom. Overalt ser man folk som er sammen, holder hender, kysser osv. Hører historier om at folk har hatt sex. 

Jeg har ikke gjort noe av det.

Har du hatt muligheten? Vært forelsket?  

Anonymkode: 13d0f...353

• Liker 1
Skrevet

Den følelsen satt jeg med lenge gitt. Klina første gang da jeg var 14, og tenkte at; jøss, nå starter et langt og spennende kjærlighetsliv.  Men det var jo bare for at hun tok initiativet. Jeg var fremdeles like clueless, og det gikk 10 år til neste kyss. Så skjedde den gradvise utviklingen, som jeg egentlig skulle hatt i tenårene, og som 28 åring fikk jeg kjæreste. 

Anonymkode: 4b829...d74

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Den følelsen satt jeg med lenge gitt. Klina første gang da jeg var 14, og tenkte at; jøss, nå starter et langt og spennende kjærlighetsliv.  Men det var jo bare for at hun tok initiativet. Jeg var fremdeles like clueless, og det gikk 10 år til neste kyss. Så skjedde den gradvise utviklingen, som jeg egentlig skulle hatt i tenårene, og som 28 åring fikk jeg kjæreste. 

Anonymkode: 4b829...d74

De få gangene jeg i det hele tatt har stått inntil  en kvinne så er det pga hun var frempå. Vet ikke om jeg bare er så uattraktiv at det nesten aldri skjer eller om jeg bare ikke vet å gjøre noe selv. Føler meg for stygg for alle kvinner da. 

Skrevet

Pleide å tenke som deg. Syntes det virket heeeelt usannsynlig at jeg noengang skulle bli sammen med noen, det er jo tross alt så mye som må klaffe! Men etter halvannet år med studier og en del tinder-dating hadde jeg plutselig fått meg en nydelig kjæreste. Så det er absolutt mulig, selv om du føler deg veldig uerfaren og langt unna akkurat nå. 

Hvis du ønsker nærhet i form av kyssing, håndholding og kanskje til og med sex vil jeg anbefale å laste ned tinder. Hadde mange gode opplevelser med fine fyrer derfra før jeg møtte min kjære :)

Anonymkode: 6e099...e13

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du ønsker nærhet i form av kyssing, håndholding og kanskje til og med sex vil jeg anbefale å laste ned tinder. Hadde mange gode opplevelser med fine fyrer derfra før jeg møtte min kjære :)

Jeg tror ts er en mann 🙂

Og med stor sannsynlighet vil tinder bare bekrefte at ingen vil ha han. For deg er tinder en uendelig meny hvor du bare plukker ut de du vil ha, men slik er det absolutt ikke for menn flest 😅

Anonymkode: f3400...102

Skrevet

Det er ikke noe man lærer, men noe som skjer, og det er ikke alle som får oppleve det å være lykkelig.

Anonymkode: 56f64...946

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ts er en mann 🙂

Og med stor sannsynlighet vil tinder bare bekrefte at ingen vil ha han. For deg er tinder en uendelig meny hvor du bare plukker ut de du vil ha, men slik er det absolutt ikke for menn flest 😅

Slik er det heller ikke for en normalt pen dame som er 173 høy og litt introvert. Ser bra ut, men er upopulær blant menn, og jeg kan så absolutt ikke velge og vrake😅

Anonymkode: 7d4b0...2de

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke noe man lærer, men noe som skjer, og det er ikke alle som får oppleve det å være lykkelig.

Anonymkode: 56f64...946

Enig i at det er noe som bare skjer. Men man må ikke nødvendigvis være i et forhold for å være lykkelig. Det kan man fint være på egenhånd også.

Anonymkode: 6f348...241

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror ts er en mann 🙂

Ah, beklager! Har skjønt at tinder er ganske mye vanskeligere for menn enn for kvinner, ja. 

Jeg ser også at ts skriver at han føler seg for stygg for alle kvinner, og da vil jeg bare si: Selvtillit, humor og omsorg betyr så utrolig mye, og du trenger absolutt ikke se ut som en gresk gud for å sjarmere ei dame! Mye verre å se ut som en gresk gud men være et rasshøl. 

Anonymkode: 6e099...e13

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...