Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på fest hos ei venninne og samboeren hennes. Er litt fin fest med flere som kommer. Vil gjerne ordne en vertinnegave. Fin vin er utelukket. 

Noen forslag på hva jeg kan kjøpe? 

Anonymkode: bb514...128

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper noen gode marmelader til ost fra Jacobs, men da vet jeg jo at de spiser ost og kjeks. Andre ganger god olivenolje eller oljeflasker med smak eller salt med smak. Med sånt er det jo en fordel at en kjenner vertskapet.

Skrevet

En flott blomsterbukett ville jeg gitt. Marmelade og lakriskuler og belgisk konfekt, blæh. Gi bare bort spiselige ting dersom du vet at de liker det! 

Anonymkode: 3e7a0...eef

• Liker 1
Skrevet

Om du gir blomster pass på å tilby deg å snitte den opp osv, vertskapet har mer enn nok. Ville ellers gitt en forbruksvare ja i form av litt dyrere matolje, trøffelolje/putt inn det som passer venninnen din.

Anonymkode: afccf...0ef

Skrevet

Hva med et gavesett fra f.eks. Rituals? De har reisesett som er veldig fine og ikke for dyre. Også hyggelig med en ekstra god olivenolje, grønn plante eller noen fine lys

Anonymkode: f28f7...c52

Skrevet

Ville nok gått for en blomsterbukett, men kjøp fra en blomsterbutikk (og ikke fra rema) be de om å snitte og rense buketten slik at vertinnen kan sette buketten rett i vann

Anonymkode: a2962...f5d

Skrevet

I stedet for en blomsterbukett som kun varer en ukes tid, kan du kjøpe en flott orkide eller annen plante. Noe god konfekt, kanskje hjemmelaget, eller fin te/kaffe, er også en grei gave. Det er du som kjenner venninnen din, du vet sikkert hva slags smak hun har.

Anonymkode: 115f0...92c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2021 den 13.30):

Ville nok gått for en blomsterbukett, men kjøp fra en blomsterbutikk (og ikke fra rema) be de om å snitte og rense buketten slik at vertinnen kan sette buketten rett i vann

Anonymkode: a2962...f5d

Er alltid lurt å snitte stilkene rett før de blir satt i vann. 

Hjelper lite at blomsterbutikken gjør det fire timer før buketten kommer i hus. Såfremt de ikke har en skikkelig fuktig stilk/vannpose rundt stilkene. Men den må være klissvåt, ellers hjelper det lite. 

Anonymkode: 2135a...ee5

Skrevet

Fikk en gang en ananas og en ananaskutter, det syntes jeg var kjempegøy. 

Skrevet

For all del ikke orkidé eller blomster!

Hva med en lekker Julekule? Gourmet sjokolade, eller et deilig duftlys?

Anonymkode: 56682...58c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...