AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 Det er en fyr, alle sier det er obvious at han liker meg, men jeg vet ikke helt… kanskje dere kommer til å kalle meg pappdum nå liksom som ikke ser det, men jeg er generelt veldig treg på å ta slike hint da kan vel begynne med å si at siden dag 1 fra vi har møttes så har vi viba meget bra! Fra samtale nr 1 liksom å slik har det vært hver eneste gang vi har truffest etter det. Nå har det gått 1,5 mnd siden vi møttes å vi begge flytta til et helt nytt sted for å studere for 1,5 mnd siden å vi har treffest ganske ofte siden det. Når vi har vært ute på byen å sånn tilbyr han seg alltid å følge meg til leilighetsbygget så går han hjem selv. Å han bor liksom i byen, jeg bor litt utenfor… Utrolig snilt å det settes meget stor pris på! Han vet jeg hater å gå hjem alene fra byen, spesielt når det er et helt annet land. Når vi er ute og fester og drikker å sånn noe vi har gjort utrolig mye av så prøver han seg ikke på noe, han er en person som er lett å snakke med, så vi snakker jo sammen så å si hele vorsjet. Men han prøver ikke å ta på meg eller kysse eller noe lignende. Ingenting egentlig! Å det er jeg litt takknemlig for da, for hvis det er noe så vil jeg ta det rooooolig Han har også kommet hjem hos meg en del ganger å da sitter vi egt i sofaen å snakker, han prøver seg ikke på noe. Han har også hjulpet meg en del med skole og jeg har hjulpet han. Det eneste jeg har merket er vel at hei/Hade klemmene våre begynner å vare lengre, men sånn blir det vel når du blir bedre kjent eller😅 Jeg har i de siste dagene ikke vært i toppform, mistet stemmen i løpet av natta på byen. Da skulle han sove over hos en kompis, men han sa til kompisen vi følger henne hjem først så drar vi hjem til deg, selv om kompisen også bor rett ved siden av byen. Han skulle egentlig ha kommet på besøk igår selv når han har masse venner på besøk her hele veien fra Norge, men siden formen min sviktet så måtte jeg desverre kansellere. Han ble litt lei seg merka jeg, å han håpet jo på at jeg var i bedre form idag, men det var jeg jo ikke, men han tilbydde seg å lage middag for meg så jeg liksom slapp å stresse med det, mens han fortsatt her vennene sine på besøk. Vi har jo ikke gjort noe, ikke kysset ligget sammen, ingenting. Han spør hele tiden om det går bra med meg når vi er på vorsj eller byen eller bare generelt, men tror han som person bare er at han er en skikkelig omtenksom type. Anonymkode: e1adc...05d
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 Han høres sjenert/uerfaren ut, og du gir ingen signaler til at han kan eskalere. En veldig klein kombinasjon, som fort kan ende med at han møter ei som er litt mer på. Du kan ikke forandre hans fremgangsmåte, men du kan gjøre noe med din egen. Anonymkode: 80dc5...303
Flintis Skrevet 25. oktober 2021 #3 Skrevet 25. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han høres sjenert/uerfaren ut, og du gir ingen signaler til at han kan eskalere. En veldig klein kombinasjon, som fort kan ende med at han møter ei som er litt mer på. Du kan ikke forandre hans fremgangsmåte, men du kan gjøre noe med din egen. Anonymkode: 80dc5...303 Han er helt sikkert sjenert og uerfaren dette kan gå mange veier. AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er en fyr, alle sier det er obvious at han liker meg, men jeg vet ikke helt… kanskje dere kommer til å kalle meg pappdum nå liksom som ikke ser det, men jeg er generelt veldig treg på å ta slike hint da kan vel begynne med å si at siden dag 1 fra vi har møttes så har vi viba meget bra! Fra samtale nr 1 liksom å slik har det vært hver eneste gang vi har truffest etter det. Nå har det gått 1,5 mnd siden vi møttes å vi begge flytta til et helt nytt sted for å studere for 1,5 mnd siden å vi har treffest ganske ofte siden det. Når vi har vært ute på byen å sånn tilbyr han seg alltid å følge meg til leilighetsbygget så går han hjem selv. Å han bor liksom i byen, jeg bor litt utenfor… Utrolig snilt å det settes meget stor pris på! Han vet jeg hater å gå hjem alene fra byen, spesielt når det er et helt annet land. Når vi er ute og fester og drikker å sånn noe vi har gjort utrolig mye av så prøver han seg ikke på noe, han er en person som er lett å snakke med, så vi snakker jo sammen så å si hele vorsjet. Men han prøver ikke å ta på meg eller kysse eller noe lignende. Ingenting egentlig! Å det er jeg litt takknemlig for da, for hvis det er noe så vil jeg ta det rooooolig Han har også kommet hjem hos meg en del ganger å da sitter vi egt i sofaen å snakker, han prøver seg ikke på noe. Han har også hjulpet meg en del med skole og jeg har hjulpet han. Det eneste jeg har merket er vel at hei/Hade klemmene våre begynner å vare lengre, men sånn blir det vel når du blir bedre kjent eller😅 Jeg har i de siste dagene ikke vært i toppform, mistet stemmen i løpet av natta på byen. Da skulle han sove over hos en kompis, men han sa til kompisen vi følger henne hjem først så drar vi hjem til deg, selv om kompisen også bor rett ved siden av byen. Han skulle egentlig ha kommet på besøk igår selv når han har masse venner på besøk her hele veien fra Norge, men siden formen min sviktet så måtte jeg desverre kansellere. Han ble litt lei seg merka jeg, å han håpet jo på at jeg var i bedre form idag, men det var jeg jo ikke, men han tilbydde seg å lage middag for meg så jeg liksom slapp å stresse med det, mens han fortsatt her vennene sine på besøk. Vi har jo ikke gjort noe, ikke kysset ligget sammen, ingenting. Han spør hele tiden om det går bra med meg når vi er på vorsj eller byen eller bare generelt, men tror han som person bare er at han er en skikkelig omtenksom type. Anonymkode: e1adc...05d Hva vil du, vil du ha han som kjæreste? Jeg skal kommentere hovedsørsmålet etter du har svart. Endret 25. oktober 2021 av Flintis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå