Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rhesus neg og har fått sprøyte ved fødsel. Aldri mistet før men tror jeg gjør det nå 5+2.

Noen rhesus negative som vet om man trenger å få sprøyte så tidlig for å ikke danne antistoffer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det er ikke en gøy opplevelse.  Nei, du trenger ikke sprøyte, grensen for profylakse etter spontanabort er andre trimester. Jeg fikk beskjed om at grensen var uke 9 da jeg hadde MA og måtte ta piller for å få igang aborten, med kirurgisk abort er det ingen grense. 

Håper det går bra med deg

Anonymkode: 8dc20...f19

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar ❤️ Leste litt og det virker som at det er 12 ukers grense ja og ved operasjon så gir de det uansett.

Det er en ganske trist opplevelse men jeg er i hvertfall glad at jeg ikke hadde gått langt. Hadde dårlig magefølelse fra start med svake tester som ikke ble mye sterkere. 

Skrevet
SuzsuZ skrev (2 timer siden):

Takk for svar ❤️ Leste litt og det virker som at det er 12 ukers grense ja og ved operasjon så gir de det uansett.

Det er en ganske trist opplevelse men jeg er i hvertfall glad at jeg ikke hadde gått langt. Hadde dårlig magefølelse fra start med svake tester som ikke ble mye sterkere. 

Gikk det ikke veien? ☹️❤️ Åh, mange store klemmer til deg❤️

• Liker 1
Skrevet

Nei tror ikke dette gikk rette veien denne gang, er ikke 100% sikker men er endel blod, mista kvalmen så jeg tror det er det. Skal ta hcg tester. Prøver igjen når kroppen er klar ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...