Gå til innhold

Spille musikk på rommet, små barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har barn på rundt 6 år: har barna mulighet til å spille musikk på rommet sitt? Da jeg bar barn hadde jeg jo egen cd-spiller, men hvordan gjør an det nå for tiden? 

Anonymkode: 4eeea...9d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har arvet min gamle music angel, som han kobler min telefon på. De eldre barna har hver sin google home de kan spille Spotify på. 

Anonymkode: 865a3...f8f

Skrevet

Dette har jeg også lurt på og opprettet tråd om før. Det virker som det er et hull i markedet her. Håper det leser noen grundere der 🙈

man må liksom enten ha en iPad, PC eller mobil å spille fra, eller grave frem en gammel iPod eller CD-spiller. 

jeg savner en spiller tilpasset barn med tilgang til Wi-Fi og internett. 

Anonymkode: 299f3...6f1

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette har jeg også lurt på og opprettet tråd om før. Det virker som det er et hull i markedet her. Håper det leser noen grundere der 🙈

man må liksom enten ha en iPad, PC eller mobil å spille fra, eller grave frem en gammel iPod eller CD-spiller. 

jeg savner en spiller tilpasset barn med tilgang til Wi-Fi og internett. 

Får fortsatt kjøpt IPod 😊

• Liker 1
Skrevet

Det finnes cd spiller og cd med musikk. Funker helt fint. Her har 8åringen og 4åringen hver sin cd spiller og cder. Får både musikk og lydbøker på cd fortsatt. Koster ikke veldig mye heller

Anonymkode: d5bea...fe3

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, aoyt said:

Får fortsatt kjøpt IPod 😊

Ja, men de er jo ikke akkurat tilpasset barn. Jeg hadde kassettspiller fra jeg var 3-4 år og søsteren min CD spiller, de var veldig barnevennlige. Man får fremdeles kjøpt slike både nytt og brukt,  så det er jo selvfølgelig et alternativ, selv om det hadde vært deilig å bare ha ting digitalt/Spotify. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dere som har barn på rundt 6 år: har barna mulighet til å spille musikk på rommet sitt? Da jeg bar barn hadde jeg jo egen cd-spiller, men hvordan gjør an det nå for tiden? 

Anonymkode: 4eeea...9d8

Ja liten høytaler de kan koble til ipad/telefon/ cd spiller/ egen spilleliste på spotify. 

Anonymkode: eed95...9bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...