Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jobbet en stund som pedleder/barnehagelærer/pedagog i barnehage. Har jobbet i forskjellige barnehager og stillinger og er nå så utslitt av hele opplegget barnehage. Brenner virkelig for yrket men kjenner virkelig at jeg må ha en pause. Problemet er hva man da kan jobbe med. Egentlig kunne jeg tenke meg en jobb med mindre jobb med mennesker på den måten, og gjerne mindre ansvar/lederansvar. Rett og slett fordi jeg ikke orker akkurat nå.

noen tips? Er egentlig åpen for nesten hva som helst, men om man kunne benyttet kompetansen eller jobbet innenfor tematikken barn/utdanning osv på en eller annen måte er jo det fint. Men kunne jo feks jobbet i en organisasjon, på et museum eller et bibliotek eller lignende uten riktig utdanning? Og en rekke «enklere» jobber som butikk osv er man jo sikkert overkvalifisert for og må mye ned i lønn. Gaaah, trenger noen inspirerende innspill😊

Anonymkode: f93c1...014

• Liker 1
Skrevet

Vaskedame? 

Anonymkode: 0846b...c7a

Skrevet

Du må nok berre sjekke ledige stillinger der du bor. Vanskeleg for oss å foreslå aktuelle jobbar til deg, gitt!

Skrevet

Jeg har bare begynt på ny utdanning jeg. Slet med å finne jobb. Søkte på jobb ledig jobb på bibliotek barneavdeling. Fikk ikke jobben. De ønsket en som var utdannet bibliotekar. Søkt på jobb i organisasjon, der heller fikk jeg ikke jobb. De ønsket en som hadde erfaring innen administrasjon og organisasjon eller var utdannet innenfor dette. Vanskelig å finne seg jobb innenfor noe annet selv med bhg lærer utdanning. Folk flest tenker at vi er utdannet i å kose og prate med barn. Presiser i en søknad at du har erfaring med alt det som ikke direkte involverer barn, så kommer du sikkert til intervju. 

Anonymkode: edac4...bfd

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):