Gjest Hel Skrevet 4. oktober 2005 #1 Skrevet 4. oktober 2005 Ser du noen ganger tilbake på innlegg du har laget og kan ikke skjønne hvorfor du skrev det eller at du skrev det i det hele tatt? Flere ganger har jeg sett innlegg fra meg selv som jeg kunne sverget var fra noen andre og kan ikke fatte at jeg har sagt det.
LilleBille Skrevet 4. oktober 2005 #2 Skrevet 4. oktober 2005 Det var en del rot ifm. overførselen til nytt forum - og flere av oss ble tillagt innlegg som vi ikke kunne ha skrevet. Hvor det feks. var faktaopplysninger som ikke kunne stemme etc - så det kan jo tenkes at du har havnet i den gruppen.
Gjest Hel Skrevet 4. oktober 2005 #4 Skrevet 4. oktober 2005 Det var en del rot ifm. overførselen til nytt forum - og flere av oss ble tillagt innlegg som vi ikke kunne ha skrevet. Hvor det feks. var faktaopplysninger som ikke kunne stemme etc - så det kan jo tenkes at du har havnet i den gruppen. ← Neida, det er ting jeg sikkert har skrevet men jeg kan lissom bare ikke skjønne at jeg mente det en gang.
LilleBille Skrevet 4. oktober 2005 #5 Skrevet 4. oktober 2005 Meningene dine blir jo noe annet (de må du nok står for gitt)
Gjest Hel Skrevet 4. oktober 2005 #6 Skrevet 4. oktober 2005 Meningene dine blir jo noe annet (de må du nok står for gitt) ← Ja, men jeg kan ha endret mening siden de ble skrevet. Og da tells de jo ikke.
Wonderwoman Skrevet 4. oktober 2005 #7 Skrevet 4. oktober 2005 Har hatt samme opplevelsen noen ganger ja.... Kanskje jeg ikke alltid har vært fullt så reflektert som jeg (selvfølgelig) er nå, hehe..... :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå