Gjest Acer Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 (endret) https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2019/03/11/195560066/sosiopatens-trekk-blir-ofte-verre-med-alderenDebvar Vi var engang gode naboer med nære slektsbånd, og omtalt som svigerinne / svoger (hun søster til min kone) og det var åpne dører mellom boligene våre. Minnene ifra ferieturene vi hadde saman når barna var små, og de tradisjonelle jul-og nyttårfeiringa hos svigerforeldre er blir tatt vare på, men er nå blitt historiske. Vi var selvskrevne gjester hos hverandre under barnedåper, konfirmasjoner, bryllaup, bursdagselskaper etc. Det kom ikkje som noen overaskelse på oss når svigerinnen pakket kofferten, flyttet tomhent ut døra, og eksen nektet fra dag 1 å skrive under seprasjonspapirene,men levde iden tru at "hun kommer nok tilbake". Hun blei aldri verdisatt, og alt hjemmearbeidet var hennes jobb, og hun blei etterhvert utbrendt var lei av å hele tiden "ta dritten etter han". Det går en slags "rød tråd " igjennom hans holdninger, og handlinger som gjir grunn til å tro HAN er ein giftig person som har en mange trekk som er samanlignbar med sosiopatiske trekk. Han har igjennom ryktespredning, og kverulerende holdning greidd å lagd livet uopretteleg surt for mange. Endret 25. oktober 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 Hvorfor lager du to mellomrom i setningene dine? Tja jeg vet ikke om jeg kjenner en slik person. men min eks er rimelig rar til tider, og min eks svigermor også, kan ha en direkte giftig tunge og kjølig væremåte. Anonymkode: 05dc7...6e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå