Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2019/03/11/195560066/sosiopatens-trekk-blir-ofte-verre-med-alderenDebvar 

Vi var engang  gode naboer med nære  slektsbånd, og omtalt som svigerinne / svoger (hun søster til min kone) og det var  åpne dører mellom boligene våre. Minnene  ifra  ferieturene  vi hadde saman når barna var små, og de tradisjonelle  jul-og nyttårfeiringa  hos svigerforeldre er  blir tatt vare på, men er  nå  blitt historiske. Vi var  selvskrevne gjester hos hverandre under barnedåper, konfirmasjoner, bryllaup, bursdagselskaper etc.  Det kom ikkje som noen overaskelse på oss når svigerinnen  pakket  kofferten,   flyttet tomhent ut døra, og eksen nektet fra dag 1 å skrive under seprasjonspapirene,men  levde iden tru at "hun kommer nok  tilbake".  Hun blei aldri verdisatt, og alt hjemmearbeidet var hennes jobb, og hun blei etterhvert utbrendt var lei av å hele tiden "ta dritten etter han".  

Det går en slags "rød tråd " igjennom hans holdninger, og handlinger som gjir  grunn til å tro HAN  er ein giftig person som har en mange trekk som er samanlignbar med sosiopatiske trekk. Han har igjennom ryktespredning, og kverulerende holdning greidd å lagd livet uopretteleg surt for mange.   

Endret av Skybe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lager du to   mellomrom  i setningene dine? 

Tja jeg vet ikke om jeg kjenner en slik person. men min eks er rimelig rar til tider, og min eks svigermor også, kan ha en direkte giftig tunge og kjølig væremåte. 

Anonymkode: 05dc7...6e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...