AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 Min mann våknet opp jævlig sur idag. Ikke ville han snakke om det eller si hvorfor.. så forsvinner han bare og stikker av. Det er andre gangen det skjer. Og han har ingen steder å gå til osv. Vi bor langt ute i ødemarkedet. Jeg føler jeg alltid går på eggeskall for å holde humøret hans oppe Anonymkode: 4709a...3c2 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 Hvis han er sur og bare vaser rundt ute, så er det vel i bunn og grunn hans problem. Jeg regner med at du synes det er bedre at han er ute av huset hvis han ikke klarer å oppføre seg sivilisert. Litt spesielt å bare dra uten å si noe, du får be han om å legge igjen en lapp på kjøkkenbordet neste gang. Anonymkode: bfa86...a77 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis han er sur og bare vaser rundt ute, så er det vel i bunn og grunn hans problem. Jeg regner med at du synes det er bedre at han er ute av huset hvis han ikke klarer å oppføre seg sivilisert. Litt spesielt å bare dra uten å si noe, du får be han om å legge igjen en lapp på kjøkkenbordet neste gang. Anonymkode: bfa86...a77 Han gikk ut midt i samtalen .. Anonymkode: 4709a...3c2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #4 Skrevet 24. oktober 2021 Er ti ganger bedre de tar seg en tur ut enn å forpeste hele huset. Men, hvis han generelt er mye sur så kan du jo ta det opp med han og si at det ikke fungerer dag ut og dag inn. Å gå midt i en samtale eller en diskusjon? Tema han ikke vil snakke om eller ting han opplever som mas, noe han ikke kan si noe om eller? Anonymkode: 29598...c8c 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #5 Skrevet 24. oktober 2021 Trolletråd. Anonymkode: 355a6...837
Majott Skrevet 24. oktober 2021 #6 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Min mann våknet opp jævlig sur idag. Ikke ville han snakke om det eller si hvorfor.. så forsvinner han bare og stikker av. Det er andre gangen det skjer. Og han har ingen steder å gå til osv. Vi bor langt ute i ødemarkedet. Jeg føler jeg alltid går på eggeskall for å holde humøret hans oppe Anonymkode: 4709a...3c2 En skal kunne være trygg i sitt forhold, og kunne være seg selv. Om du føler at du hele tiden går på eggeskall for å forhindre surhet, så må du tenke på hva du vil framover. Du bestemmer selv hva du vil ha i livet ditt, og om du ikke vil ha en sur mann, som begrenser deg veldig, så må du tenke på hvordan du vil ha det i framtida. Tenk 10 år eller bare 5 år fram i tid. Hvordan ser du for deg livet ditt da? Med eller uten denne mannen? Er livet bedre eller verre uten mannen, og hva har du oppnådd for egen framtid med eller uten mann? 2
CorvusCorax Skrevet 24. oktober 2021 #7 Skrevet 24. oktober 2021 Er det et relativt nytt samboerforhold? Eller har dere vært sammen i årevis, og dette er noe nytt? Noen trenger å forlate en situasjon om de føler seg trigget - slik at aggresjon ikke går utover noen andre. På den måten klarner han hodet... Men den strategien passer best om begge har samme personlighetstype - hvor man unnviker.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #8 Skrevet 24. oktober 2021 1 minutt siden, CorvusCorax said: Er det et relativt nytt samboerforhold? Eller har dere vært sammen i årevis, og dette er noe nytt? Noen trenger å forlate en situasjon om de føler seg trigget - slik at aggresjon ikke går utover noen andre. På den måten klarner han hodet... Men den strategien passer best om begge har samme personlighetstype - hvor man unnviker. Vi har vært sammen i 3 år.. opplevd mye nedturer og oppturer. Min datter sa han kløp henne igår og jeg sa fra om det var sant er det barnevernet med engang! Han sier det er løgn Anonymkode: 4709a...3c2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #9 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi har vært sammen i 3 år.. opplevd mye nedturer og oppturer. Min datter sa han kløp henne igår og jeg sa fra om det var sant er det barnevernet med engang! Han sier det er løgn Anonymkode: 4709a...3c2 Skal du ringe til barnevernet og si at han kløp henne? Anonymkode: 2169a...cff 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #10 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Vi har vært sammen i 3 år.. opplevd mye nedturer og oppturer. Min datter sa han kløp henne igår og jeg sa fra om det var sant er det barnevernet med engang! Han sier det er løgn Anonymkode: 4709a...3c2 Hvis du er usikker på om han oppfører seg fint alene med barna så kan han faktisk ikke være alene med barna. Han sliter nok med noe og bør skaffe seg hjelp. Det hadde jeg satt som et ultimatum om dere i det hele tatt skal fortsette forholdet. Jeg har selv spurt om hjelp fra barnevernet da far ikke klarer å oppføre seg. Vi er ikke sammen lengre pga ting han gjorde, men vi må samarbeide. Som sagt, jeg har bedt om hjelp og det har jeg gjort flere steder kjempe lenge før jeg gikk til barnevernet. Hvordan min sak ender, vet jeg ikke, men jeg er på siste stopp for å få hjelp før jeg går til sak. Anonymkode: 9d9dd...2a7 1
Gjest Dustete Skrevet 24. oktober 2021 #11 Skrevet 24. oktober 2021 Ond sirkel. Du avviser mannen din. Han blir sur og lei av å alltid bli avvist, du er sur og sliten av å gjøre alt hjemme og avviser.
Gjest Dustete Skrevet 24. oktober 2021 #12 Skrevet 24. oktober 2021 23 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har vært sammen i 3 år.. opplevd mye nedturer og oppturer. Min datter sa han kløp henne igår og jeg sa fra om det var sant er det barnevernet med engang! Han sier det er løgn Anonymkode: 4709a...3c2 Han kløyp fordi han ikke klarer være pappa, og når du da slenger "da anmelder jeg deg til barnevernet" i på han da blir han vel ikke noe bedre. Han høres ikke voksen ut.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #13 Skrevet 24. oktober 2021 Dustete skrev (50 minutter siden): Han kløyp fordi han ikke klarer være pappa, og når du da slenger "da anmelder jeg deg til barnevernet" i på han da blir han vel ikke noe bedre. Han høres ikke voksen ut. Det var da en dustete kommentar. Hva skulle hun sagt? Klyp mer? Anonymkode: d9a4e...458
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #14 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min mann våknet opp jævlig sur idag. Ikke ville han snakke om det eller si hvorfor.. så forsvinner han bare og stikker av. Det er andre gangen det skjer. Og han har ingen steder å gå til osv. Vi bor langt ute i ødemarkedet. Jeg føler jeg alltid går på eggeskall for å holde humøret hans oppe Anonymkode: 4709a...3c2 Andre gangen det skjer og du overdriver såpass. La mannen få seg en pause. Det er bedre det enn å ha en person som går rundt å maser om hvorfor ditt og hvorfor datt. Hvis han trenger luft så skal det respekterer. Snakke kan du ta opp igjen når han kommer hjem. Ikke alltid man må snakke selv om man er i dårlig humør. Anonymkode: 19728...681
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå