Gå til innhold

Altså, er det normalt å se så jævlig ut på passbilde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy flate, jeg skulle ha nytt pass nå og måtte jo da stille meg opp foran automaten og ta bilde..det som da vises på skjermen er noe av det jævligste jeg har sett.. ser ut som en sur kriminell kjerring eller det som verre er. Deprimerende 😂

Anonymkode: 5d3bf...0d4

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ulle bare sett bankkortet mitt 🤪......som må vises myyyyye oftere enn passet.

Anonymkode: 0df3a...b42

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er vel en gammel vits som sier at den dagen du ser du likner på passbildet ditt, er det på tide å reise hjem fra ferie.

Anonymkode: 31238...a34

• Liker 11
Skrevet

Ja, det er helt normalt 😅

• Liker 1
Skrevet

Høres kjent ut. Ser ut som en sliten narkoman på mitt passbilde. 

Anonymkode: 60b41...ae0

• Liker 3
Skrevet

Helt vanlig. 

Jeg ser ut som et "mugshot" av en dypt deprimert og sliten massemorderske

Anonymkode: 94e9f...0c9

• Liker 6
Skrevet

Ja 😂 Jeg så på bildet jeg fikk for noen måneder siden og tenkte: "Er det sånn jeg virkelig ser ut?". 

Jeg er 34 og på bildet ser jeg ut som en 60åring 

Anonymkode: e2b92...0ae

• Liker 5
Skrevet

Uffamei.. tenker meg at han fyren i skranken fikk seg en god latter denne dagen gitt..

• Liker 1
Skrevet

Ehh, jeg spør heller: Er det normalt å se bra ut på passbildet?? Haha

Både jeg, samboer og de fleste jeg kjenner ser enten kriminelle ut eller som rusmisbrukere. Det er nesten en regel 🙄

Anonymkode: 0e866...773

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja 😂 Jeg så på bildet jeg fikk for noen måneder siden og tenkte: "Er det sånn jeg virkelig ser ut?". 

Jeg er 34 og på bildet ser jeg ut som en 60åring 

Anonymkode: e2b92...0ae

Jeg skal LOVE deg - du ser ikke sånn ut i virkeligheten 😂😂 Jeg vetta faen hvordan kameraet deres fungerer, men vi ser alle schtøgge ut. Tipper til og med victoria’s secret modellene ser ut som heroinmisbrukere. 

Anonymkode: 0e866...773

• Liker 2
Skrevet

Man kan ikke stole på folk om klarer å få bra passbilder og slikt. Da vet man det er noe muffens. 😄 

• Liker 3
Skrevet

Det er " godt" å høre at flere opplever det samme..jeg synes alle andre ser sånn noenlunde normale ut på disse bildene, mens jeg bare..nei nei nei😂

Skrevet

Det er nok fordi en ikke skal smile på passfoto og da får en et surt utrykk og ansikt-siget viser bedre. Jeg tror ikke jeg har sett noen som ser bra ut på passfoto.

• Liker 5
Skrevet

ja

Anonymkode: ccf90...671

• Liker 1
Skrevet

Helt vanlig. Jeg ser fæl ut, pga hårregler. Jeg er ikke pen med håret fjernet fra ansiktet.

Anonymkode: 7a701...3d7

• Liker 1
Skrevet

Passbildet og bildet på det nasjonale ID-kort et ser jeg bra ut på. Ser ut som en spion. Har virkelig knekt koden 😅

Anonymkode: 8c4d3...cdb

• Liker 2
Skrevet
On 10/24/2021 at 12:39 PM, AnonymBruker said:

Ja, det er vel en gammel vits som sier at den dagen du ser du likner på passbildet ditt, er det på tide å reise hjem fra ferie.

Anonymkode: 31238...a34

On 10/24/2021 at 12:45 PM, FrøkenMånestråle said:

Man kan ikke stole på folk om klarer å få bra passbilder og slikt. Da vet man det er noe muffens. 😄 

Det kommer faktisk an på passet. Jeg har to, norsk (troll) og amerikansk (meg selv). Det første er jo tatt med den automaten i svart-hvitt og det andre er tatt med et ordentlig kamera på et fotostudio. Viden forskjell  O_o  

• Liker 2
Skrevet

Grunnen er at man må sitte med ansiktet rett frem mot kamera. En positur man absolutt ikke anbefaler veex vanlig fotografering, fordi det er en lite flatterende vinkel

Anonymkode: ed8fb...cf5

• Liker 1
Skrevet

Trodde det var lovbestemt jeg🤷‍♂️🤷‍♂️

• Liker 1
Skrevet

Ser ut som en gal seriemorder, huff 😅

Anonymkode: d7a1f...b3d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...