Gjest Neidasåjo Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 Er veldig glad i Svea jakken min som jeg kjøpte for noen år siden, den holder meg god og varm nå på høsten og vinteren, men jeg har aldri vært så glad i at klær har synlig merker, og har lyst til å fjerne flagget på armen. Noen som vet om det bare er å klippe opp trådene som det er sydd fast med?
Anomalisa Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 Det ser ut som om det skal være mulig å sprette av merket. Jeg spretter av alt jeg kan. Bruk en ordentlig oppspretter, ikke saks.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 Anomalisa skrev (Akkurat nå): Det ser ut som om det skal være mulig å sprette av merket. Jeg spretter av alt jeg kan. Bruk en ordentlig oppspretter, ikke saks. Ikke TS, MEN TAKK! Jeg er heller ikke glad i å vise merker, og har en Svea-jakke som henger i skapet. Hvor kjøper du en god oppspretter? Anonymkode: d62b8...67e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #4 Skrevet 24. oktober 2021 Mulig å ta av, men det vil bli stygge merker etter stingene og antagelig litt fargeforskjell siden den er brukt lenge allerede. Anonymkode: fff55...d2a 1
Anomalisa Skrevet 24. oktober 2021 #5 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke TS, MEN TAKK! Jeg er heller ikke glad i å vise merker, og har en Svea-jakke som henger i skapet. Hvor kjøper du en god oppspretter? Anonymkode: d62b8...67e Jeg kjøpte min på den lokale garnbutikken. Du kan google "oppspretter", så finner du mange alternativer.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #6 Skrevet 24. oktober 2021 Vær obs på at det kan være lim under merket som også kan være vanskelig og få vekk. Alle sy/hobby butikker har oppspretter 😀 ikke kjøp de billigest bare 😀 Anonymkode: a8af1...a42 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #7 Skrevet 24. oktober 2021 Anomalisa skrev (3 minutter siden): Jeg kjøpte min på den lokale garnbutikken. Du kan google "oppspretter", så finner du mange alternativer. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vær obs på at det kan være lim under merket som også kan være vanskelig og få vekk. Alle sy/hobby butikker har oppspretter 😀 ikke kjøp de billigest bare 😀 Anonymkode: a8af1...a42 Tusen takk for tips! Anonymkode: d62b8...67e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #8 Skrevet 24. oktober 2021 Ts her Fikk den av og det syntes ikke at dethar vært ett merke der 😁 Anonymkode: 34a98...a43 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå