Gå til innhold

Navnet Oléan?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva med Ole Andreas? Og så kalle ham Olean, hvis dere liker det godt? Så kan han hete et navn som er enkelt å stave, enkelt å oppfatte og som neppe blir et mobbenavn i barnehagen og på skolen - og dere kan bruke Olean som kallenavn

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår meg ikke på alle disse "nymoten's"  navnene. Hvorfor ikke tenke litt fremover. Baby, gutt, ungdom, mann. Et navn som passer å ha hele livet.

Anonymkode: b468f...734

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Jan? Litt sånn Per Eilert og Jens Roger. 

Jeg beklager, mener ikke å være stygg, men det klinger veldig ruralt og ikke særlig vakkert. Det høres for meg ut som Ole Jan, enkelt og greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg litt enig med de som påpeker at dette er et barne-navn. Husk at mannen skal bli voksen en dag. Jeg tenker på dette av og til når jeg leser om folk som heter Mio, Oleander, Tinus og alle andre slike sukkersøte original-navn. Kan du se for deg lederen av oljefondet eller et velrennomert advokatfirma presentere seg som Mio eller Olean? Gi barnet et navn han kan bære med stolthet livet gjennom.

Anonymkode: b13f4...3c3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lider av at mine foreldre gav meg et oppfunnet motenavn. Det høres stygt ut, folk sier de assosierer det med ressurssvakhet, men verst av alt er det at det er historieløst. Stavelser satt sammen fordi det var moderne. Flaut og lavstatus.

Ikke gjør det mot barnet deres. 

Anonymkode: 2298b...6e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...