Adrenalina1 Skrevet 24. oktober 2021 #1 Del Skrevet 24. oktober 2021 Jeg har trent bla utfall med vekter en stund. Men jeg klarer ikke å like denne øvelsen. Gruer meg til den hver gang. Kan jeg bytte den ut med en annen øvelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #2 Del Skrevet 24. oktober 2021 Det finnes jo utallige varianter av den. Hvilken kjører du? Jeg elsker å hate utfall, kjører gående og bakover fra kasse. Gir veldig god effekt. Anonymkode: 398a5...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 24. oktober 2021 #3 Del Skrevet 24. oktober 2021 Adrenalina1 skrev (3 timer siden): Jeg har trent bla utfall med vekter en stund. Men jeg klarer ikke å like denne øvelsen. Gruer meg til den hver gang. Kan jeg bytte den ut med en annen øvelse? Hva med step up? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 24. oktober 2021 Sandum.PT skrev (1 time siden): Hva med step up? Takk☺️ Men hvordan gjøres det? Og er det nødvendig med utfall/ step up når jeg trener squats også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det finnes jo utallige varianter av den. Hvilken kjører du? Jeg elsker å hate utfall, kjører gående og bakover fra kasse. Gir veldig god effekt. Anonymkode: 398a5...28f Jeg visste ikke at det fantes flere varianter. Jeg er ganske fersk på det med styrke. Vil tro det er den vanlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #6 Del Skrevet 24. oktober 2021 Jeg og hater utfall, så jeg har begynt med en annen type trenning som jeg faktisk synes er ganske gøy 😊 Jeg bruker stang og tar 10 med tå løft, så 10 squats, deretter 10 utfall stående på et sted. (aner ikke om øvelsen heter utfall, men står med et bein frem, så går ned til kne og opp igjen, tar 5-10 på vært bein.) jeg gjør dette raskt med korte pauser 4 ganger 😊 Anonymkode: d331d...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #7 Del Skrevet 24. oktober 2021 Adrenalina1 skrev (2 timer siden): Jeg visste ikke at det fantes flere varianter. Jeg er ganske fersk på det med styrke. Vil tro det er den vanlige. Hva er den vanlige? 😅 Utfall finnes i mange varianter som sagt. Anonymkode: 398a5...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 24. oktober 2021 #8 Del Skrevet 24. oktober 2021 Adrenalina1 skrev (1 time siden): Takk☺️ Men hvordan gjøres det? Og er det nødvendig med utfall/ step up når jeg trener squats også? Det finnes mange varianter, det beste er å søke på YouTube. Én video sier mer enn tusen ord 🙂 Du kan komme langt med bare knebøy, markløft og benkpress for eksempel. Så kommer du enda lenger om du legger til litt flere øvelser. Utfall er fint som variasjon, men ikke "strengt nødvendig" alt etter hvordan du definerer det 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #9 Del Skrevet 24. oktober 2021 40 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg og hater utfall, så jeg har begynt med en annen type trenning som jeg faktisk synes er ganske gøy 😊 Jeg bruker stang og tar 10 med tå løft, så 10 squats, deretter 10 utfall stående på et sted. (aner ikke om øvelsen heter utfall, men står med et bein frem, så går ned til kne og opp igjen, tar 5-10 på vært bein.) jeg gjør dette raskt med korte pauser 4 ganger 😊 Anonymkode: d331d...860 Da gjør du jo utfall, som du hater? Jeg skjønner ikke 😅 Anonymkode: 232dd...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #10 Del Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Da gjør du jo utfall, som du hater? Jeg skjønner ikke 😅 Anonymkode: 232dd...bbf Hehe er vel mer en annen måte å gjøre utfall på. Var vant til å gå på banen med to vekter. Gørr kjedlig! 🤣 Anonymkode: d331d...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #11 Del Skrevet 24. oktober 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hehe er vel mer en annen måte å gjøre utfall på. Var vant til å gå på banen med to vekter. Gørr kjedlig! 🤣 Anonymkode: d331d...860 Hvordan er det så annerledes med stang? Anonymkode: 232dd...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #12 Del Skrevet 24. oktober 2021 Hater du den på grunn av ustabilitet i knærne? Anonymkode: 896f1...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 24. oktober 2021 #13 Del Skrevet 24. oktober 2021 Av utfallsvarianter er det stort sett Bulgarske split og step ups jeg gjør. Bulgarske utfall gjør jeg med hantler eller plater i hendene. Step ups stort sett med stang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå