AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg legger meg ekstremt tidlig for tiden. Klokken 8-9 hver kveld. Da blir jeg så trøtt at jeg ikke klarer å holde meg våken..har to små barn og jobber fulltid, også har jeg vært mye syk i det siste med influensa så jeg føler meg helt utmattet. Føles som jeg ikke bruker nok tid på mannen og får dårlig samvittighet for å la ham sitte oppe alene hver kveld. Vil jo ha kostid med han men han mestrer også å si noe som gir meg sur hver kveld lett, feks kritikk eller noe. Da vil jeg jo bare enda mer sove.. men han sier han elsker meg hver dag Anonymkode: 68743...5bb
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 Bare sov du. Primærbehov må prioriteres når man har barn. Anonymkode: 414e4...9ef 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 Kan du holde deg våken en kveld å gå ut å spise middag med han? Anonymkode: 41fc4...467
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #4 Skrevet 24. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Kan du holde deg våken en kveld å gå ut å spise middag med han? Anonymkode: 41fc4...467 Vi har dessverre sjeldent barnevakt. Og det er ikke noe kafeer / restaurant her vi bor 🤣🙈 Anonymkode: 68743...5bb
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #5 Skrevet 24. oktober 2021 Samboeren min mener det er dårlig for forholdet vårt at jeg legger meg "tidlig"(2130), men jeg mener det er dårlig for forholdet vårt at han sitter våken til 02/03. Han får synes det han synes her i hus. Jeg må legge meg da for å få nok søvn, så jeg orker en ny dag med barnet vårt. Anonymkode: fbd00...e10 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #6 Skrevet 24. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Samboeren min mener det er dårlig for forholdet vårt at jeg legger meg "tidlig"(2130), men jeg mener det er dårlig for forholdet vårt at han sitter våken til 02/03. Han får synes det han synes her i hus. Jeg må legge meg da for å få nok søvn, så jeg orker en ny dag med barnet vårt. Anonymkode: fbd00...e10 Samme her. Han klager da ikke på at jeg legger meg men han er oppe til 2/3 og kan gjerne ville prøve å ha sex på natten men da er jeg for trøtt Anonymkode: 68743...5bb
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #7 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg legger meg ekstremt tidlig for tiden. Klokken 8-9 hver kveld. Da blir jeg så trøtt at jeg ikke klarer å holde meg våken..har to små barn og jobber fulltid, også har jeg vært mye syk i det siste med influensa så jeg føler meg helt utmattet. Føles som jeg ikke bruker nok tid på mannen og får dårlig samvittighet for å la ham sitte oppe alene hver kveld. Vil jo ha kostid med han men han mestrer også å si noe som gir meg sur hver kveld lett, feks kritikk eller noe. Da vil jeg jo bare enda mer sove.. men han sier han elsker meg hver dag Anonymkode: 68743...5bb Står han opp med barna og lar deg sove lengre? Min mann gjør dette, for at jeg skal holde meg våken lengre om kvelden😉 Anonymkode: 2f9d2...3c4 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #8 Skrevet 24. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Står han opp med barna og lar deg sove lengre? Min mann gjør dette, for at jeg skal holde meg våken lengre om kvelden😉 Anonymkode: 2f9d2...3c4 Jeg våkner automatisk 5.30 hver dag. Er vant å våkne tidlig pga jobb. Men om jeg har fri kan han prøve la meg sove. Ellers har jeg en 4 åring som vil leke masse med meg når jeg har fri .. så hun lar meg ikke sove lenge. Han tar seg av yngste barnet hver natt og leverer ungene i bhg hver dag Anonymkode: 68743...5bb
Voksenmann Skrevet 24. oktober 2021 #9 Skrevet 24. oktober 2021 Fungerte bra for meg når ungene var små. Når kona la seg tidlig så fikk jeg litt etterlengtede alenetid i en travel småbarnshverdag. Brukte en time eller to på rydding/vasking/hjemmekontor så en time eller to til å se mine greier på TV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå