Gjest Gamle Alex Skrevet 4. oktober 2005 #1 Skrevet 4. oktober 2005 Først og fremst HJELPES MEG - JEG SKRIVER ET INNLEGG PÅ BRYLLUP Når tok dere ( hvis dere gjorde det da) hudpleie og voksing før bryllupet? * skynder meg ut igjen*
Gjest Xavia Skrevet 4. oktober 2005 #2 Skrevet 4. oktober 2005 He he! Har du hud som må ordnes opp i (kviser el) så ville jeg begynt i god tid før bryllupet. Slike ting kan ta tid å ordne opp i. Jeg ville begynt minst tre måneder før.
Vinterbrud-05 Skrevet 4. oktober 2005 #3 Skrevet 4. oktober 2005 Bare pass på å ikke gjøre det rett før, da man kan bli litt rød av noen hudpleiemetoder som dyprens o.l Ang voksing, så vil de røde prikkene de fleste får forsvinne i løpe av noen timer til et par dager. Lykke til!
Gjest Gamle Alex Skrevet 4. oktober 2005 #4 Skrevet 4. oktober 2005 He he! Har du hud som må ordnes opp i (kviser el) så ville jeg begynt i god tid før bryllupet. Slike ting kan ta tid å ordne opp i. Jeg ville begynt minst tre måneder før. ← Hm , det er ca 2 og en halv uke igjen. har ikke akkurat kviser men litt uren hud. Hadde vel egentlig bare tenk til og gå en gang. Konkret - når burde jeg vokse?
Gjest Xavia Skrevet 4. oktober 2005 #5 Skrevet 4. oktober 2005 Hm , det er ca 2 og en halv uke igjen. ← Da skal vi gifte oss omtrent samtidig da! Voksing har jeg ikke peiling på. Hva med å ringe til en salong hvor de gjør det? Da får du nok det beste svaret.
Vinterbrud-05 Skrevet 4. oktober 2005 #6 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg ville vokset et par dager før. Skal du ha dyprens for kvisene bør du gjøre det så fort som mulig. Noen kan være røde i flere dager etter en slik rens.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #8 Skrevet 6. oktober 2005 Dyprens to uker før KAN være uheldig .. jeg ville ha bestilt en time hudpleie og fått en hudanalyse. Det finnes en del behandlinger man kan ta som roer ned huden og som glatter den ut. Da blir ikke huden renere på sikt, men akkurat for den dagen blir den fin (glatt + demper rødhet/irritasjon) og dessuten lettere å legge sminke oppå ...
Gjest Aricept.. Skrevet 6. oktober 2005 #9 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg giftet meg på en lørdag og vokset legger og armhuler torsdagen før. Det fungerte utmerket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå