AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #1 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg er snart tom for sexleketøyrens, før jeg kjøper ny vil jeg gjerne høre litt anonymt med andre hvordan du renser sexleketøyet? Spesielt leketøy som har vært i bruk analt? Hva bruker du og hva er du fornøyd med? Jeg har brukt skum som virker litt før det skylles av, BOO fra erotikknett og liker at det lukter svakt sitron. Anonymkode: 3ca61...415
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er snart tom for sexleketøyrens, før jeg kjøper ny vil jeg gjerne høre litt anonymt med andre hvordan du renser sexleketøyet? Spesielt leketøy som har vært i bruk analt? Hva bruker du og hva er du fornøyd med? Jeg har brukt skum som virker litt før det skylles av, BOO fra erotikknett og liker at det lukter svakt sitron. Anonymkode: 3ca61...415 Vanlig antibac eller desinfiserende gel/spray funker supert:) Anonymkode: e7832...7dc
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 Har brukt forskjellige typer rensegel som er tenkt til dette bruk.. Ingen spesiell anbefaling der. Min fremgang, uansett hvor leketøyet er brukt: Skylle med varmt vann for å fjerne synlige og usynlige spor, særlig i riller osv. Noe synes ikke før det er tørt heller. Vaske leketøyet med intimsåpe. Skylle godt. Tørker av med nytt håndkle. Smører inn leketøyet med rensegel og lar det lufttørke. Den verste feilen mtp bakterier er kanskje å legge det vekk i poser, bokser eller annen oppbevaring før det er tørt?! Anonymkode: 39170...76b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #4 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg vasker vibratoren min med Asan og lunkent vann. Gidder ikke å bruke penger på unødige produkter som eget rensemiddel. Du blir lurt til å tro at det er noe du må ha. Anonymkode: f0fd0...425 1
flusa Skrevet 24. oktober 2021 #5 Skrevet 24. oktober 2021 Vasker godt med vanlig såpe og lunket vann.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #6 Skrevet 24. oktober 2021 Kona vasker seg selv. Anonymkode: 64569...2b9
wandagirl Skrevet 24. oktober 2021 #7 Skrevet 24. oktober 2021 (endret) Vasker med såpe og vann, så går jeg over med desinfiserende som er ment for sexleketøy. Tar ofte bare med en tilfeldig rens når jeg kjøper🤷♀️ Endret 24. oktober 2021 av wandagirl La til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå